فیلم جدید Army Of The Dead، هیدئو کوجیما را به زامبی تبدیل کرده است

فیلم جدید Army Of The Dead، هیدئو کوجیما را به زامبی تبدیل کرده است

به گزارش ساویس‌گیم، تنها نقد مهم از Army Of The Dead در حال حاضر همین جاست. صحبت استاد کوجیما کارگردان افسانه‌ای هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی و نماد این هنر-صنعت جمله‌ای در خصوص فیلم جدید زک اسنایدر گفته است.

استاد کوجیما می‌گوید: فیلم Army Of The Dead مغز من را به زامبی تبدیل کرده است. و هیچ استعاره‌ای هم در این موضوع نهفته نیست!

طرفداران در حال تحلیل هستند که آیا استاد کوجیما با این حرف از Army Of The Dead تعریف کرده است یا انتقاد! به نظر می‌رسد که استاد منظورشان این بوده است که فیلم مذکور سرگرمی صرف است و نکته‌ی خاصی ندارد. که البته چیز بدی هم نیست.

پس از عرضه‌ی نسخه‌ی 4 ساعته‌ی لیگ عدالت به روایت زک اسنایدر، تقریباً 3 روز پیش فیلم Army Of The Dead از نتفیلیکس اکران شد. نتفیلیکس بلافاصله اعلام کرد که این روایت زک اسنایدر از Army Of The Dead است. این غول استریم به این معروف است که آزادی عمل بالایی به کارگردانان و هنرمندان خود می‌دهد.

در حال حاضر این فیلم نقدهای ضد و نقیضی را دریافت کرده است. امتیاز متاکریتیک آن 57 است و امتیاز کاربران برای آن 6.2 می‌باشد.

نظر شما چیست؟ این فیلم را تماشا کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها