Valheim بیش از 6.8 میلیون نسخه فروخته است

Valheim

بازی Valheim  ساخته استودیو Iron Gate AB در ماه فوریه با فروش بیش از پنج میلیون نسخه در ماه اول در دسترسی زودهنگام شگفتی آفرید. علیرغم کاهش استقبال از بازی در مسیر اولین بروزرسانی محتوای اصلی، بازی سبک بقا همچنان به فروش خوبی ادامه می‌دهد. در گزارش مالی سال Embracer Group و Q4 2021 ، مشخص شد که Valheim بیش از 6.8 میلیون نسخه فروش داشته است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

این همچنین به درآمدزایی در سه ماهه 780.9 میلیون کرون (تقریبا 93.6 میلیون دلار) برای انتشارات Coffee Stain کمک کرد. گروه Embracer پیش بینی می‌کند که پیش از پایان سه ماهه جاری در ژوئن، حرکت فروش با 1 تا 1.2 میلیون نسخه دیگر ادامه یابد.

“Hearth and Home” اولین به روزرسانی مهم در نقشه راه بازی است و در تهیه غذا پ، افزودن دستور العمل‌های بیشتر و سایر مطالب تمرکز خواهد کرد. به روزرسانی بعدی، “Cult of the Wolf”، در حالی که “Ships and the Sea” در بیوم اقیانوس و سفارشی سازی کشتی گسترش می‌یابد. برخوردهای جدیدی اضافه خواهد کرد. دشمنان، بیوم‌ها، کارفرمایان، منابع و موارد جدید امسال اضافه خواهند شد. بنابراین برای جزئیات بیشتر با ساویس‌گیم همراه باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها