نینتندو با مشکل جدی برای تولید کنسول مواجه شده است

نینتندو با مشکل جدی برای تولید کنسول مواجه شده است

به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو سوئیچ یکه‌تاز بازار است. همه‌ی نگاه‌ها به این کنسول جذاب و خوش ساخت است. این کنسول ترکیبی فروش 85 میلیون نسخه‌ای را رد کرده است و هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.

بدون شک نینتندو سوئیچ به راحتی در پایان سال فروش 100 میلیون نسخه‌ای را هم از آن خود خواهد کرد. و در صورت تحقق این مهم به موفق‌ترین کنسول خانگی این غول ژاپنی مبدل خواهد شد. افتخاری که پیش از این در دستان Wii بود.

نینتندو اما راه سختی را در پیش دارد. آن‌ها گفته بودند که برای تولید کنسول به مشکل خورده‌اند. مشکلی که گریبان اکثر تولید کنندگان قطعات الکترونیکی را گرفته است. و مشکلات جهانی همه‌گیری ویروس هم مزید بر علت شده است.

شونتارو فوروکاوا رئیس نینتندو در مصاحبه‌ای به نکات مهمی اشاره کرده است. ایشان فرمودند که نینتندو کار سختی را برای تولید نیاز بازار در پیش دارد. آن‌ها همه‌ی تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند. اما رسیدن به این مهم کار آسانی نیست. چرا که تقاضا روز به روز در حال افزایش است و مشکلات کمبود قطعات برنامه‌ریزی برای تولید را مختل کرده است.

باید دید در نهایت غول با سابقه‌ی ژاپنی توان پاسخگویی به نیاز بازار را خواهد داشت یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها