سونی و نینتندو از دادگاه اپل و اپیک گیمز به ستوه آمده‌اند

سونی و نینتندو از دادگاه اپل و اپیک گیمز به ستوه آمده‌اند

به گزارش ساویس‌گیم، سونی و نینتندو و چند شرکت دیگر نارضایتی خود از روند دادگاه حقوقی اپل و اپیک گیمز را ابراز کردند. حداقل درخواست این شرکت‌ها این است که قاضی پرونده اطلاعات حیاتی و مهم شرکت‌های شخص ثالث را مهر و موم کند.

در طول چند روز گذشته هر روز شاهد افشا شدن اطلاعات مختلف از جانب شرکت‌هایی چون مایکروسافت، سونی و نینتندو و غیره بودیم. این اطلاعات در خلال دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز به عنوان سند و مدرک روی یک سایت آنلاین قرار گرفته بودند. طبق معمول افراد زیادی توانستند به این اسناد محرمانه دست پیدا کنند و به سرعت مفاد این اسناد و روابط پنهانی شرکت‌ها افشا شد.

حال شرکت‌های بزرگی چون سونی و نینتندو از این ماجرا به ستوه آمده‌اند. افشا شدن این اطلاعات در خلال دعوای حقوقی مذکور تمام اسرار شرکت‌ها را برملا کرده است. از نقد و بررسی بازی The Last of Us Part 2 توسط تیم داخلی ایکس باکس گرفته تا پیشنهاد 200 میلیون دلاری اپیک گیمز به سونی برای عرضه‌ی عناوین خود روی PC.

شرکت‌های شخص ثالث که اساساً ارتباط مستقیمی هم با این دعاوی ندارند خواهان این هستند که حداقل قاضی اطلاعات محرمانه‌ی آن‌ها را مهر و موم کند. و اینقدر راحت شاهد افشای اطلاعات به بیرون نباشیم.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز خیلی حوصله سربر نشده است؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها