Scarlett Johansson معرفی 5 فیلم برتر – اسکارلت جوهانسون

Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson بازیگر و خواننده آمریکایی است. او پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است و نامش چندین بار در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز قرار گرفته است. فیلم‌هایی که او در آن به ایفای نقش پرداخته‌است بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد داشته‌اند و جوهانسون را به نهمین ستاره پردرآمد آفیس تمام دوران تبدیل کرده‌است. او دریافت‌کننده جایزه‌های متعددی از جملهٔ یک جایزه تونی و یک جایزه بفتا و همچنین نامزد دریافت دو جایزه اسکار و پنج جایزه گلدن گلوب بوده‌است. در ادامه با معرفی 5 فیلم برتر از این بازیگر همراه ساویس‌گیم باشید.

معرفی پنج فیلم برتر اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson

 

captain america scarlett johansson

5. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی Captain America: Civil War (2016)

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو بر پایهٔ شخصیت کاپیتان آمریکا در کمیک‌های مارول کامیکس است. این فیلم دنبالهٔ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱) و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۴) و سیزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول می‌باشد. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامهٔ فیلم را با استفاده از کمیک «جنگ داخلی» نگاشته‌اند.

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson، سباستین استن، آنتونی مکی، امیلی ونکمپ، دان چیدل، جرمی رنر، چادویک بوزمن، پل بتانی، الیزابت اولسن، پل راد، فرانک گریلو، تام هالند، ویلیام هرت و دانیل برول در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، کاپیتان آمریکا و انتقام‌جویان به محافظت از دنیا ادامه می‌دهند، اما این تیم بعد از تصویب قانونی مبنی بر نظارت بر فعالیت‌های ابرانسان‌ها، به دو جبهه تقسیم شده و مقابل هم قرار می‌گیرند.

آماده‌سازی این فیلم در اواخر ۲۰۱۳ توسط مارکوس و مک‌فیلی آغاز شد و اوایل سال ۲۰۱۴ برادران روسو به خاطر واکنش‌های مثبت به سرباز زمستان برای ساخت این دنباله استخدام شدند. در اکتبر ۲۰۱۴، اعلام شد کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی عنوان این فیلم خواهد بود و رابرت داونی جونیور به بازیگران در کنار Scarlett Johansson اضافه شد و در ماه‌های بعدی بازیگران دیگر فیلم اعلام شدند. فیلمبرداری این فیلم در آوریل ۲۰۱۵ در پاین‌وود استودیوز در شهرستان فایت، جورجیا آغاز شد و ادامهٔ کار فیلمبرداری در برلین، پورتوریکو و ایسلند انجام شد و در اوت ۲۰۱۵ در آلمان به پایان رسید.

 

 

Ghost World

4. فیلم دنیای روح Ghost World (2001)

دنیای روح نام فیلمی آمریکایی در ژانر درام کمدی به کارگردانی تری زوئیگاف ساخته سال ۲۰۰۱ می‌باشد. بازیگران اصلی فیلم استیو بوشمی، تورا بیرچ و اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson هستند. این فیلم براساس کامیک‌بوکی به همین نام اثر دنیل کلوز ساخته شد و نویسندگی فیلم‌نامه هم به عهدهٔ خود دنیل کلوز بود. فیلم نامزد جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه اقتباسی از ۷۴مین مراسم اسکار بود.

اینید (تورا بیرچ) و ربکا (Scarlett Johansson) که بهترین دوستان هم هستند در حال گذران تعطیلات تابستانی پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان می‌باشند. هر دو دختر از اجتماع رانده هستند، ولی ربکا با پسرها بهتر از اینید کنار می‌آید. مدرک دیپلم اینید به این شرط به او داده می‌شود که در یک دوره کلاس جبرانی هنر در طول تابستان شرکت کند. اگرچه او دانش‌آموز بااستعدادی‌ست، ولی معلم هنر او، روبرتا، اعتقاد دارد هنر باید از لحاظ اجتماعی بامعنا باشد و طرح‌های اینید را مایهٔ سرگرمی می‌داند.

 Avengers: Endgame

3. فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی Avengers: Endgame (2019)

انتقام‌جویان: پایان بازی، یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو است. که بر پایه شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده‌است و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده. این فیلم دنبالهٔ مستقیم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و همچنین دنبالهٔ فیلم‌های انتقام‌جویان مارول (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) است و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

فیلم‌نامهٔ آن را کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نگاشته‌اند و بازیگران زیادی که اکثر آن‌ها در فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول حاضر بوده‌اند، در این فیلم نقش‌های قبلی خود را تکرار کرده‌اند. از جمله Scarlett Johansson و بسیاری دیگر از بازیگران خوب هالیوود نیز در این فیلم حضور داشتند.

در آوریل ۲۰۱۴ خبر ساخت این فیلم با عنوان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت – قسمت ۲ اعلام شد. تا مه ۲۰۱۵ برادران روسو برای کارگردانی به این پروژه پیوستند و مارکوس و مک‌فیلی نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفتند. در ژوئیه ۲۰۱۶، مارول عنوان این فیلم را پاک کرد و از آن با فیلم بی‌نام انتقام‌جویان اشاره کرد. فیلمبرداری این فیلم از اوت ۲۰۱۷ بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری جنگ ابدیت در پاین وود آتلانتا شروع شد و در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسید. در دسامبر ۲۰۱۸، عنوان این فیلم پایان بازی اعلام شد. بودجه ساخت این فیلم ۳۵۶ میلیون دلار اعلام شد که آن را به سومین فیلم پرهزینه تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

 

Lost In Translation

2. فیلم گمشده در ترجمه Lost In Translation (2003)

گمشده در ترجمه یا ازدست‌رفته در ترجمه، فیلمی محصول سال ۲۰۰۳ با کارگردانی سوفیا کوپولا و بازی بیل مری و اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson است. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اوریجینال و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر و بهترین فیلم کمدی موزیکال شده‌است.

این فیلم در سه بخش دیگر بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و نامزد گلدن گلوب بهترین کارگردانی و بازیگر نقش اول زن فیلم کمدی هم شد. همچنین برنده بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن و تدوین شد و نامزد بفتای بهترین کارگردانی، فیلم، فیلمنامه اوریجینال، موسیقی و فیلمبرداری هم شد. از جمله بازیگران این فیلم نیز که مورد بحث ما هم هست Scarlett Johansson است.

 

Marriage Story

1. فیلم داستان ازدواج Marriage Story (2019)

داستان ازدواج یا داستان زناشویی یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی نوآ بامباک است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. آدام درایور، اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson، لورا درن، مریت ویور و ازی رابرتسون ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم دربارهٔ زوجی است که در کشمکش طلاق هستند و این موضوع غیر از زندگی خودشان، اطرافیانشان را نیز درگیر ماجراهایی می‌کند.

کار تولید فیلم از نوامبر ۲۰۱۷ آغاز شد و بازیگران اصلی در همین زمان انتخاب شدند. داستان ازدواج در فاصله ژوئیه تا آوریل ۲۰۱۸ و در شهرهای نیویورک و لس آنجلس جلوی دوربین رفت. فیلم نخستین نمایش خود را در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۱۹ در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد.

 

شما کدامیک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟ جای کدام فیلم Scarlett Johansson را در این بین خالی می‌بینید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها