مشخصات و جزئیات جذاب Galaxy Z Flip 3 مشخص شد

مشخصات و جزئیات جذاب Galaxy Z Flip 3 مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، مدل‌های جدید تاشوی سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3  به زودی عرضه خواهند شد. اما قبل از معرفی رسمی اطلاعات و جزئیات این گوشی‌های مورد انتظار افشا شده است. از جمله اطلاعات به دست آمده در خصوص Galaxy Z Fold 3  می‌شود به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم هوشمند اشاره کرد. حال نیز جزئیات Galaxy Z Flip 3 لو رفته است که بیانگر نزدیک بودن عرضه‌ی آن‌هاست.

برخلاف Galaxy Z Fold 3  گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 3 تغییرات اندکی به خود دیده است. که شاید چشمگیرترین تغییر طراحی 2 رنگ آن باشد. طراحی ویژه‌ای که الهام گرفته از گالکسی S21 می‌باشد. البته با چاشنی اغراق.

تصاویر به دست آمده به نظر رسمی می‌باشند. و گویای این هستند که Flip 3 در 8 رنگ عرضه خواهد شد. که البته کاملاً با اطلاعات به دست آمده‌ی قبلی مطابقت دارد. نکته‌ی جالب دیگر استفاده‌ی بهینه از نمایشگر پشتی است. سامسونگ این‌بار طراحی درستی انجام داده است. این نمایشگر در کنار دوربین‌های 2 گانه قرار گرفته است. و مناسب خواندن نوتیفیکشن‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی است. کاملاً مشخص است که ترفند تبلیغات جدیدی آن‌ها همین نمایشگر پشتی است. نکته‌ی دیگر این‌که با توجه به تصاویر این نمایشگر توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. و این مهم استقامت آن را افزایش خواهد داد.

باید منتظر اطلاعات رسمی Galaxy Z Flip 3 ماند. نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها