قابلیت AirTag Precision Finding در انحصار آیفون 11 و 12 خواهد بود

قابلیت AirTag Precision Finding در انحصار آیفون 11 و 12 خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، قابلیت جدید AirTag Precision Finding در انحصار آیفون 11 و 12 خواهد بود. اپل با رونمایی از AirTag سروصدای زیادی به راه انداخت. این وسیله‌ی جانبی کارآیی زیاد را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. ارزش هر AirTag تنها 29 دلار خواهد بود و پک 4 تایی آن‌ها نیز 99 دلار قیمت‌گذاری شده است. اگر به فکر خرید این وسیله افتاده‌اید، دست نگه دارید. قبل از هر چیز باید خاطرنشان کرد این قابلیت در انحصار مدل‌های جدید آیفون می‌باشد. بنابراین اگر مدل گوشی شما یکی از موارد زیر نیست، از ویژگی AirTag Precision Finding بی بهره خواهید بود. مدل‌هایی که از ویژگی برخوردار خواهند بود به شرح زیر هستند:

iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max.

در حقیقت قابلیت مذکور با استفاده از تراشه‌ی U1 کار می‌کند. این تراشه در مدل‌های جدید آیفون 11 و 12 و AirTag وجود دارد و رهگیری وسایل را برای شما فراهم می‌کند. اگر مدل گوشی شما قدیمی بود این وسیله با استفاده از بلوتوث هم قابل استفاده است. اما نتیجه‌ی کار چندان دقیق نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این وسیله به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها