توییچ بر علیه ربات‌ها؛ استریمرها میلیون‌ها دنبال کننده از دست دادند

توییچ بر علیه ربات‌ها؛ استریمرها میلیون‌ها دنبال کننده از دست دادند

به گزارش ساویس‌گیم، توییچ در جدیدترین مبارزه‌ی خود بر علیه ربات‌ها میلیون‌ها حساب را مسدود کرد. این ربات‌ها به افزایش دنبال کننده و بازدید کننده مشغول بودند. در ابتدای هفته‌ی گذشته توییچ اعلام کرده بود که به جنگ ربات‌های میلیونی خواهد رفت. چیزی در حدود 7.5 میلیون حساب در این بین حذف شدند. برخی استریمرها با کاهش دنبال کننده‌ی بین 100هزار تا 200هزار روبه‌رو بودند که چندان هم برایشان ناخوشایند نبود. اما برخی دیگر تعداد زیادی از دنبال کننده‌های خود را از دست دادند.

از جمله‌ی این افراد می‌شود به Félix “xQc” Lengyel اشاره کرد که 2.6 میلیون دنبال کننده از دست داد. و بدین ترتیب دنبال کننده‌های او به 5.5 میلیون تقلیل پیدا کردند. همچنین Chance “Sodapoppin” Morris نیز با کاهش 3.3 میلیون نفری در دنبال کننده‌های خود روبه‌رو شد. در این بین استریمر معروف نینجا تقریباََ چیزی از دست نداد. تنها 200هزار دنبال کننده از جمع چند میلیونی این استریمر مو آبی کاسته شدند.

برخی استریمرها از این اقدامات حمایت کردند. هر چند که کاهش این تعداد دنبال کننده بدون شک در درآمد این افراد دخیل خواهد بود. توییچ به جز مقابله با ربات‌ها قرار است استریمرهای حاشیه‌ساز را نیز مسدود کند. باید منتظر ماند و دید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ کدام استریمر را دنبال می‌کنید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها