نقد و بررسی کوتاه بازی خشم؛ ماجراهای شهاب قسمت اول

نقد و بررسی کوتاه بازی خشم؛ ماجراهای شهاب قسمت اول

بازی خشم نخستین اثر استودیوی بازی‌سازی RDGames می‌باشد. این بازی در سبک اشاره و کلیک برای موبایل عرضه شده است. پیش از این معرفی کوتاه این بازی را ارائه داده بودیم که در اینجا می‌توانید آن را مطالعه کنید.

بازی خشم داستان فردی به نام شهاب را دنبال می‌کند. کارمند یک شرکت سری که روی کارهای علمی و تحقیقاتی کار می‌کند. طی اتفاقاتی شهاب متوجه می‌شود که آزمایشات این شرکت غیرانسانی است. و تصمیم می‌گیرد این اعمال را افشا کند و خود را از این ماجرا برهاند. اما شرایط طبق برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود و…

گیم‌پلی بازی خشم استانداردهای این سبک را رعایت کرده است. شخصیت شما در بازی قادر خواهد بود در محیط اطراف حرکت کند و با اشیاء محیطی تعامل برقرار کند. همچنين در طول بازی معماهایی هم تعبیه شده است که از طراحی خوبی برخوردار هستند..

بازی خشم با موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده است. موتوری که از توانایی گرافیکی خوبی برخوردار است. با این حال این بازی از تنوع گرافیکی و طراحی مناسبی برخوردار نیست. محیط‌ها اغلب مشابه یکدیگر طراحی شده‌اند و شخصیت‌های بازی نیست تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. جا داشت که طراحی بیشتری در این خصوص صورت می‌گرفت. همچنين فونت نوشته‌ها هم خیلی ریز می‌باشد و خوانایی را دچار مشکل کرده است. با این حال مشکل گرافیکی دیگری در بازی مشاهده نشد و بازی به شکل روان اجرا شد.

دانلود با کیفیتSDدانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

صداگذاری بازی خشم در سطح حداقلی صورت گرفته و هیچ موسیقی متنی در بازی شنیده می‌شود. صداگذاری صرفاً در حد صدای محیط صورت گرفته است. با توجه به این تفاسیر صداگذاری صورت گرفته در سطح استاندارد می‌باشد.

در نهایت بازی خشم با توجه به اینکه اولین تجربه‌ی RDGames می‌باشد، در سطح خوبی قرار دارد.

امتیاز ساویس‌گیم: 7 از 10

2 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها