پس از یک سال سکوت اطلاعات جدیدی از بازی Tales of Arise ارائه شد

Tales of Arise

به گزارش ساویس‌گیم، Bandai Namco بالأخره یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار Tales of Arise ارائه داد. بازی مذکور جدیدترین نسخه‌ از فرانچایز پرطرفدار نقش‌آفرینی است. بازی Tales of Arise نخستین بار در سال 2019 رونمایی شد. سازندگان بازی قول خبرهای بیشتر در بهار 2021 را داده بودند. حال ما بالأخره یک تریلر جدید از این بازی مورد انتظار داریم. تریلر دیدنی بازی را در پائین تماشا کنید و از تصاویر جدید بازی لذت ببرید. بازی Tales of Arise قرار است برای PC و کنسول‌های نسل قبل عرضه شود.

با توجه به صحبت‌های تهیه‌ کننده‌ی بازی جناب Yusuke Tomizawa، ساخت بازی در سال 2018 کلید خورد. Tales of Arise قرار است این فرانچایز را متحول کند. فرانچایز با سابقه‌ای که سال گذشته 25 ساله شد. هدف این بازی ارائه‌ی کیفیت بصری فوق‌العاده، گیم‌پلی جذاب و متحول است. گیم‌پلی جذابی که برای طرفداران قدیمی و کاربران جدید دلنشین باشد. این بازی قرار بود در سال 2020 عرضه شود. اما بخاطر همه‌گیری جهانی ویروس به تعویق افتاد. جالب است بدانید که بازی دیگری که از سال 2019 نمايشی نداشت Elden Ring بود. عنوانی که چندی پیش تریلر آن افشا شد. منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص این عناوین باشید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

نظر شما در خصوص این بازی؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها