آخرین تصاویر و اطلاعات از بازی مورد انتظار Elden Ring

Elden Ring

به گزارش ساویس‌گیم، به دنبال شایعاتی مبنی بر افشای آن تا پایان ماه مارس، بخش‌هایی از جدیدترین تریلر Elden Ring منتشر شده است. و به صورت آنلاین در میان شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. گزارش شده است که Videogameschronicle پیش پرده‌ای را مشاهده کرده است که ویدیوی off-screen را به نمایش می‌گذارد. این تریلر چند خط دیالوگ دارد که می‌گوید: “من فقط می‌توانم تصور کنم که چه چیزی شما را به دنبال Elden Ring سوق می‌دهد. من فکر می‌کنم امکان منصرف کردن شما وجود ندارد. بسیار خب پس! “

به دنبال آن بخش‌های مختلف گیم پلی به نمایش گذاشته می‌شود. از مبارزات Souls مانند گرفته تا مبارزه روی اسب در جهانی‌باز، نبرد Bossگونه علیه اژدهایی که نفس آتشین دارد و حریفی با شمشیری بزرگ. از Elden Ring به عنوان “یک آی‌پی کاملاً جدید اکشن-نقش‌آفرینی فانتزی از سازندگان Dark Souls ،Bloodborne و Sekiro در تریلر یاد می‌شود. اما هیچ تاریخ انتشاری برای آن ذکر نشده است.

شایان ذکر است که جیسون شرایر از بلومبرگ، که گفته “خیلی زود” فاش می‌شود، در توئیتر نوشت: “منظور من این بود که می‌گفتم شواهد ملموسی وجود دارد و به زودی خواهیم دید.” با این حال، او همچنین اشاره کرد که بهتر است منتظر تریلر واقعی و رسمی باشید. این تصاویر فاش شده  “تار و زاویه‌دار هستند و فقط بخشی از تریلر اصلی را به نمایش می‌گذارند.”

دانلود ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه

Elden Ring برای Xbox One ،PS4 و PC در حال ساخت است. طبق گفته‌ی آرون گرینبرگ از مایکروسافت، در رویداد آینده‌ی شرکت نمایش جدیدی از این بازی حضور نخواهد داشت. منتظر جزئیات بیشتر باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها