همکاری سگا با مایکروسافت؛ گیم‌پس برای ژاپنی‌ها سودآور بوده است

گیم‌پس

به گزارش ساویس‌گیم، گیم‌پس به رشد خود ادامه می‌دهد و روز به روز بیشتر شایسته‌ی لقب نتفیلیکس بازی‌ها می‌شود. مایکروسافت چندی پیش از آمار خیره‌کننده‌ی 18 میلیون مشترک پرده‌برداری کرد که آمار بسیار خوبی است. و بیانگر رشد سریع این سرویس اشتراکی در مدت زمان کوتاه می‌باشد. ناشران زیادی از همکاری در گیم‌پس راضی هستند و یکی از آن‌ها سگا می‌باشد.

سخنگوی شرکت در جدیدترین اظهارنظر از خوب بودن این همکاری سخن گفت. آن‌ها امیدوارند که مایکروسافت نیز از این همکاری خشنود باشد. سگا یک بازی را در این راستا مثال می‌زند. بازی Two Point Hospital که یک عنوان در قد و قواره‌های عناوین مستقل است. توانست با حضور در گیم‌پس 3 میلیون بازیکن را جذب کند. بدون شک این موفقیت بزرگی برای این عنوان است. این موفقیت هم برای سازندگان می‌باشد و هم بازی‌بازان. آن‌ها می‌توانند بازی‌هایی را در گیم‌پس تجربه کنند که در شرایط عادی شاید به سراغشان نمی‌رفتند. و بدین ترتیب یک تجربه‌ی بکر را خواهند داشت.

گیم‌پس

سگا عناوین زیادی را راهی این سرویس اشتراکی کرده است. نسخه‌های متعدد Yakuza, Phantasy Star Online 2, Alien: Isolation, Two Point Hospital, Endless Space 2, Streets of Rage 4, و عناوين بیشتر. این ناشر بزرگ ژاپنی برنامه‌های زیادی برای آینده دارد. ممکن است شاهد عرضه‌ی عناوین اشتراک محور از آن‌ها باشیم و یا عناوین live service. آن‌ها قرار است بسته به تقاضای بازار در این خصوص تصمیم‌گیری‌ کنند.

آیا شما مشترک گیم‌پس هستید؟ نظرتان در خصوص آن چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها