معرفی کوتاه بازی ایرانی خشم؛ به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

بازی خشم

بازی‌سازان ایرانی در طول سال‌های گذشته توجه بیشتری به ساخت بازی‌های موبایلی داشته‌اند. پلتفرم موبایل در طی دهه‌ی گذشته رشد چشمگیری داشته است و بازی‌های موبایلی دیگر محدودیت سابق را ندارند. یکی از سبک‌هایی که بازی‌سازان ایرانی تسلط بیشتری به آن پیدا کرده‌اند، سبک ماجراجویی است. ساختار بازی‌های اینچنینی به سبب این‌که تمرکز کمتری روی گیم‌پلی دارند، نسبتاََ ساده‌تر است. در عوض به دلیل داستان‌محور بودن باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند. با ساویس‌گیم همراه باشید تا در ادامه بازی “خشم” را به شما معرفی کنیم.

خشم 2 جدیدترین ساخته‌ی رضا صادقی نژاد و استودیوی RD Games می‌باشد. در ادامه به توضیحات رسمی بازی توجه فرمائید.

بازی خشم داستان فردی به نام شهاب را روایت می‌کند. او برنامه‌نویس یک شرکت است و طی اتفاقاتی پی می‌برد که پروژه‌ای که روی آن کار می‌کرده است، یک پروژه‌ی وحشتناک و غیر بشردوستانه است.

شهاب تصمیم به نابودی پروژه می‌گیرد. اما این کار به همین سادگی‌ها نیست. او برای این کار باید مقاومت کند، معماهای پیچیده‌ای را از سر راه بردارد و چالش‌های مختلفی را کنار بزند. از طرفی توهمات نیز دست از سر او برنداشته‌اند و بیشتر هم شده‌اند. ابتدا او باید راهی برای خلاصی از این توهمات پیدا کند.

بازی خشم دارای گرافیک دیدنی، صحنه‌های سینماتیک، گیم‌پلی ترسناک و دلهره‌آور، صداهای سه بعدی و معماهای پیچیده است. این بازی دو خط داستانی متفاوت دارد و برای درک بهتر داستان بازی باید هر دو نسخه‌ی بازی را تجربه کنید.

این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از طريق فروشگاه‌های نرم‌افزاری مایکت و بازار دریافت کنید. فراموش نکنید که پس از تجربه‌ی بازی لطفاً نظر خودتان را به اشتراک بگذارید. در نهایت می‌توانید به تریلر و تصاویر رسمی بازی نگاهی بیاندازید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

بازی خشم

بازی خشم

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها