نسخه فیزیکی بازی Hades به زودی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد

Hades

علیرغم انتشار فنی در سال 2018 از طریق دسترسی زودهنگام، بازی Hades به محبوبیت غافلگیر کننده‌ای در سال 2020 رسید. این فروش برای یک عنوان مستقل بسیار خوب بود و مورد تحسین استودیو سازنده بازی Supergiant Games شد. این بازی از زمان عرضه با 1.0، هنوز به سیستم عامل‌های مختلفی نرسیده است. اما اوضاع برای نینتندو سوئیچ متفاوت است و اگر می‌خواهید نسخه فیزیکی بازی را داشته باشید خوش شانس هستید. در ادامه با بررسی جزئیات این خبر همراه ساویس‌گیم باشید.

همانطور که در Nintendo Direct امروز اعلام شد. نیتندو با استودیو توسعه‌دهنده بازی شریک خواهد شد تا نسخه فیزیکی بازی را منتشر کند. همراه با عنوان کامل در سبد خرید، همچنین بارگیری برای موسیقی متن فوق العاده بازی و همچنین خلاصه 32 صفحه برای شخصیت‌ها از جمله اقلام همراه این بازی خواهند بود

بازی Hades اکنون به صورت دیجیتالی برای سوئیچ و کامپیوتر در دسترس است. نسخه فیزیکی Hades برای نینتندو سوئیچ در تاریخ 19 مارس مصادف با 29 اسفند منتشر می‌شود. اگر نسخه رایانه شخصی بازی را بصورت دیجیتالی دارید و همچنان به انتشار فیزیکی علاقه دارید، این بازی همچنین دارای قابلیت ذخیره متقابل بین دو نسخه است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها