تماشا کنید: تریلر انیمیشنی از بسته‌الحاقی جدید بازی Dead Cells

Dead Cells

به گزارش ساویس‌گیم، دومین بسته‌الحافی ارائه شده برای عنوان اکشن پلتفرمر بازی Dead Cells اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ با نام Fatal Falls در دسترس است. این بسته‌الحاقی دو محیط کاملاً جدید، سلاح‌ها و دشمنان جدید یک رئیس جدید و موارد متعدد دیگری ارائه می‌دهد. از همه مهمتر، استودیو Motion Twin تریلر انیمیشنی جدیدی را منتشر کرده است که برخی از موارد جدید را به نمایش می‌گذارد. در انتهای این مطلب آن را بررسی کنید.

دشمنان جدیدی نظیر Myopic Crow ، Compulsive Gravedigger و … در انتظار هستند. اما خوشبختانه بازیکنان ابزارهای جدیدی برای از بین بردن این دشمنان خواهند داشت. یک شمشیر پرنده جدید وجود دارد که به عنوان یک نوع از انواع مختلف، Scarecrow’s Sickles ، Snake Fangs ، Lightning Rods و موارد دیگر عمل می‌کند.

همچنین ده لباس جدید برای باز کردن در طی پیشرفت به بازی Dead Cells اضافه شده است. به احتمال زیاد به روزرسانی‌های محتوای رایگان پس از راه اندازی، تقریباً مانند The Bad Seed وجود خواهد داشت. بسته‌الحاقی Fatal Falls با قیمت 4.99 دلار برای بازیکنانی که به دنبال محتوای جدید هستند پیشنهاد می‌شود. منتظر جزئیات بیشتر در مورد به روزرسانی‌های آینده باشید، به خصوص با بروزرسانی Malaise که قرار است در ماه فوریه برای کنسول‌ها منتشر شود.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD 

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها