پچ 1.5.4 بازی Stardew Valley برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

Stardew Valley

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Stardew Valley با انتشار به‌روزرسانی 1.5، که در پایان بازی به طور قابل توجهی گسترش می‌یابد. بزرگترین به‌روزرسانی خود را ارائه کرده است. پس از پیگیری این به روزرسانی و رفع ایرادات، توسعه دهندی بازی اریک بارون پچ 1.5.4 را منتشر کرد. که تنظیمات جزئی را ارائه می‌دهد و هرگونه مشکل گزارش شده‌ای را برطرف می‌کند.

آقای بارون همچنین تأیید کرد که به‌روزرسانی 1.5 برای صدور گواهینامه روی کنسول‌ها ارسال شده است. اگرچه نمی‌توان تاریخ دقیق انتشار را ارائه داد، اما به روزرسانی باید تا اواخر ژانویه یا اوایل فوریه منتشر شود. از نظر محتوا، بازیکنان می‌توانند نوع جدید مزرعه، “مزرعه ساحلی” همراه با گزینه‌های پیشرفته بازی را برای تنظیمات متعدد مانند انتخاب حضور هیولاها‌ در مزرعه، بسته‌های و موارد دیگر را انتظار داشته باشند.

این به‌روزرسانی همچنین به پشتیبانی قابلیت تقسیم صفحه نمایش، موارد و اهداف جدید، NPC جدید برای تعامل و رویدادهای جدید شخصیت‌ها افزوده شده است. همچنین مراحل تازه، انواع مبلمان و وسایل و اسرار جدیدی برای کشف وجود دارد. بازی Stardew Valley برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان به‌‌روزرسانی نسخه 1.5 برای کنسول‌ها با ما همراه باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها