بازی Battlefield 6 به جنگ‌های مدرن خواهد پرداخت و بین نسلی خواهد بود

Battlefield 6

به گزارش ساویس‌گیم، در حالی که EA رسما تأیید کرده است که DICE روی بازی Battlefield 6  کار می‌کند و این بازی در سال 2021 منتشر می‌شود، اما آن‌ها چیز زیادی در مورد این بازی نگفته‌اند. و به سختی می‌توان جزئیات مربوط به آن را پیدا کرد. با این وجود، نشت جدید اطلاعاتی از تام هندرسون، معروف به  TheLongSentation چیزهای جدیدی برایمان به همراه داشته است.

طبق گفته‌ی هندرسون، Battlefield 6  قرار است یک ریبوت نرم باشد. و با الهام گرفتن از بتلفیلد 3، حال و هوای امروزی‌تری ارائه دهد. برخلافِ فضای تاریخی دو عنوان قبلی Battlefield. هندرسون همچنین اشاره می کند که Battlefield 6 (یا هر آنچه که EA در آخر آن را نامگذاری کند) به عنوان یک بازی بین نسلی منتشر خواهد شد. البته چندان جای تعجب ندارد. با توجه به این واقعیت که فقط یک سال پس از انتشار PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

Battlefield 6

خیالتان راحت باشد، به گفته‌ی هندرسون نسخه‌ی نسل قبلی Battlefield 6 را یک تیم جداگانه کارگردانی خواهد کرد. علاوه بر این، هندرسون همچنین ادعا می‌کند که DICE در حال توسعه نقشه‌های عظیم چند نفره است. نقشه‌هایی که می‌توانند حداکثر 128 بازیکن را میزبانی کنند. که باز هم همان چیزی است که وی قبلاً اشاره کرده بود. هندرسون می گوید که این لزوماً به معنای وجود حالت های 128 نفره در بازی نیست، تمرکز داخلی در DICE بر روی حالت‌های 64 بازیکن است. به گفته‌ی وی‌، همچنین برنامه ریزی شده بود که یک حالت بتل رویال در بازی وجود داشته باشد. اما اینکه آیا این برنامه‌ها هنوز ادامه دارد یا نه مشخص نیست. هر چه که هست امیدواریم شاهد ماجرای Battlefield V نباشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی Battlefield 6 مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها