اطلاعات جدید از بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو به تازگی اطلاعات زیادی از بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury ارائه داده است. اما اگر برای اطلاعات بیشتر بی تابی می‌کنید، آن‌ها باز هم اطلاعات بیشتری برایتان تدارک دیده‌اند. بسیاری از جزئیات جدید در مورد حلقه‌ی اصلی بازی Bowser’s Fury در صفحه‌ی بازی در وب سایت Nintendo به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که می‌دانیم در Bowser’s Fury مشاهده خواهیم کرد که Bowser توسط یک موجود فاسد شده است. موجودی که او را به “یک هیولای غول‌آسا و تخریب‌گر” تبدیل کرده است. البته ماریو کسی است که باید او را متوقف کند. اما او همچنین با یک متحد غیرمنتظره یعنی Bowser Jr نیز همکاری می‌کند. او برای نجات پدرش از فساد و نابودی از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

super-mario-3d-world-bowsers-fury

مراحل Bowser’s Fury در تعدادی از جزایر جداگانه تنظیم شده است. بازیکنان (که هم ماریو را کنترل می‌کنند و هم باوزر جونیور را در تعامل کنترل می‌کنند) باید از طریق تعدادی چالش‌های مختلف 5 گربه‌ی درخشان را در هر جزیره جمع کنند. جمع آوری 5 گربه‌ی درخشان باعث ایجاد Giga Bell می‌شود. که به شما امکان می‌دهد ماریو به Giga Cat Mario تبدیل شود. در این حالت، او می‌تواند Bowser را در جنگ‌های تایتانیک‌وار شکست دهد. Bowser را شکست دهید، و جزایر جدید بیشتری را برای رفتن باز کنید.

علاوه بر این، در حالی که هوا در هر جزیره کاملاً پر جنب و جوش و آفتابی خواهد بود، زمان به آرامی می‌گذرد. Fury Sun با گذشت زمان طلوع خواهد کرد، و هنگامی که این اتفاق می‌افتد، Fury Bowser شهاب سنگ‌ها را از آسمان احضار می‌کند و با لیزرهای غول پیکر به شما حمله می‌کند. و شما را مجبور می‌کند تا زمان عبور طوفان پوششی پیدا کنید. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در تاریخ 12 فوریه مصادف با 24 بهمن‌ماه برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها