Scott Pilgrim vs The World برای نینتندو سوئیچ 25 هزار نسخه فیزیکی فروخت

Scott Pilgrim

به گزارش ساویس‌گیم، برای اینکه بدانید بازی Scott Pilgrim vs The World ساخته یوبی‌سافت چه میزان طرفدارا پر شوق دارد بهتر است به آمار ارائه شده نگاهی بیندازید. طرفداران بازی بیش از یک سال بود که درخواست برای انتشار مجدد بازی داشتند. برای پلتفرم‌های نسل قبل به همراه تمام بسته‌های الحاقی که در نهایت به خواسته خود رسیدند. فروش دیجیتالی بازی هنوز مشخص نشده است اما فروش فیزیکی این بازی نسخه Complete Edition عملکرد خوبی به خصوص در پلتفرم سوئیچ داشته است.

منتشر شده توسط Limited Run Games نسخه سوئیچ بازی موفق به فروش بیش از 25 هزار نسخه تنها در کمتر از سه ساعت شد. نسخه فیزیکی شامل نسخه‌های متفاوتی از بازی نسخه استاندارد، نسخه کلاسیک و نسخه که برتری‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. همه نسخه‌ها تا کنون به فروش رفته است.

این بازی Scott Pilgrim vs The World: The Game Complete Edition در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس است. براساس همان گرافیک و حس و حال گذشته Scott Pilgrim به همراه دوستان خود به مبارزه با دشمنان خواهد رفت. نسخه جدید منتشر شده شامل بسته‌های الحاقی عرضه شده برای بازی نیز هست.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها