نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۲۰ به اندازه‌ی جمع تمام رقبایش در بریتانیا فروخته‌است

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم به نقل از Nintendo Everything نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۲۰ به موفقیت بزرگی رسیده‌ است.
آقای Christopher Dring رئیس رسانه‌ی GamesIndustry.biz درمورد نینتندو سوئیچ نوشت:

 

در سال گذشته در منطقه‌ی بریتانیا شما اگر فروش PS5 را با فروش PS4 جمع کنید و سپس آن را با فروش Xbox One نیز جمع کنید و باز هم‌ آن را با فروش Xbox Series X|S جمع کنید… به خوبی متوجه خواهید شد که نینتندو سوئیچ چقدر زیاد فروخته‌است.

متاسفانه هنوز میزان دقیق فروش کنسول‌های بازی در بریتانیا اعلام نشده ‌است.
دلایل زیادی برای موفقیت نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۲۰ وجود دارد. خانه‌نشینی مردم در اثر شیوع بیماری باعث افزایش کلی فروش محصولات سرگرمی شده‌ است. همین‌طور Nintendo Switch در سال گذشته میزبان بازی‌های بسیار موفقی مانند Aniaml Crossing: New Horizons و Hades بود.

همچنین جالب است بدانید که در لیست ۱۰ بازی پرفروش سال ۲۰۲۰ آمازون، ۸ بازی عناوین انحصاری نینتندو سوئیچ بودند. آقای شونتارو فوروکاوا رئیس نینتندو معتقد است که Nintendo Switch حتی وارد چرخه‌ی میانی زندگی خود نشده ‌است. با این وجود شایعه‌های زیادی مبنی بر عرضه‌ی مدل قوی‌تر این کنسول وجود دارد. از ویژگی‌های احتمالی این کنسول می‌توان به پشتیبانی از 4K و صفحه نمایش mini LED اشاره کرد‌‌.

همچنین منابع مختلفی معتقدند که نینتندو بازی‌های بزرگی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ دارد‌‌. تاکنون بازی‌های Monster Hunter Rise و Shin Megami Tensei V بزرگترین بازی‌های نینتندو در سال ۲۰۲۱ هستند. اما احتمال عرضه‌ی دنباله‌ی Breath Of the Wild و Mario Kart 9 هم وجود دارد‌.

نظر شما در مورد موفقیت نینتندو سوئیچ چیست؟ آیا فکر می‌کنید موفقیت نینتندو در آینده ادامه‌دار خواهد بود؟

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا سیاریمشاهده نوشته ها

Avatar for محمدرضا سیاری

Discover Hope

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها