ثبت اختراع جدید Take-Two Interactive در جهت واقعی‌تر ساختن بازی‌ها

Take-Two Interactive

به گزارش ساویس‌گیم، بازی‌سازان سال‌هاست به دنبال ارتقاء سطح بصری بازی‌ها و واقعی ساختن هر چه بیشتر دنیای آن‌ها هستند. مشکل اینجاست که هر چه این عناصر افزایش یابند، به تبع آن قدرت پردازشی و فضای ذخیره‌سازی بیشتری اشغال خواهد شد. حال Take-Two Interactive اختراع جدیدی به ثبت رسانده است که در این مهم یاری رسان باشد.

بازی‌های ویدئویی به طور کلی و به خصوص بازی‌های ورزشی، سعی در ارائه‌ی تجربه‌ای نزدیک به واقعیت هستند. در جهان حقیقی میلیون‌ها اتفاق در لحظه رخ می‌دهد، طبیعتاً سعی در شبیه‌سازی این در بازی‌ها به غیرممکن می‌ماند. چرا که قدرت پردازشی بسیار بالایی می‌طلبد. به عنوان مثال می‌توان به بازی WRC9 اشاره کرد که سعی در شبیه‌سازی فیزیک کرده است و در صدد ارائه‌ی یک عنوان شبیه‌ساز اتومبیلرانی است.

اختراع جدید Take-Two Interactive در جهت واقعی‌تر ساختن سیالات در بازی‌ها می‌باشد. به عنوان مثال برای به نمایش در آوردن عرق نیاز است تا کارهای پردازشی سنگین صورت گیرد. اختراع جدید این شرکت این پردازش سنگین را به یک انیمیشن تکرار شونده خلاصه کرده است، که بین تمام شخصیت‌ها نیز مشترک خواهد بود. این مهم بار پردازشی را به شدت کاهش خواهد داد. آقای استراوس زلنیک مدیر عامل شرکت عظیم تیک-تو معتقد است بازی‌ها در دهه‌ی آینده به لایو-اکشن‌ها شبیه خواهند شد.

این اختراع جدید Take-Two Interactive بیشتر بر عناوین ورزشی متمرکز است. به عنوان مثال می‌توان در عناوینی چون NBA 2K شاهد عرق کردن طبيعی‌تری باشیم و همچنين شاهد واقعی‌تر شدن این دست بازی‌ها باشیم. این اختراع بی شک می‌تواند در دیگر عناوين نیز کارا باشد. به عنوان مثال در بازی Mortal Kombat می‌توان تمام کننده‌های (فینیشر) واقعی‌تری باشیم. در کل این اختراع جدید می‌تواند حرکت سیالات در بازی‌ها را طبیعی‌تر جلوه دهد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها