فیلم‌برداری نسخه‌ی ریبوت Resident Evil به پایان رسیده است

Resident Evil

به گزارش ساویس‌گیم، فیلم برداری Resident Evil جدید به پایان رسیده است و وارد مرحله‌ی پس از تولید شده است. این خبر مهم را حساب رسمی رزیدنت ایول اعلام کرد. پس از 6 نسخه‌ی رزیدنت با بازیگری خانم میلا یوویچ حال فیلم جدید با تیم بازیگری جدید و کارگردانی ژوهانس رابرتز روی پرده‌ها خواهد رفت.

پایان فیلم‌برداری با انتشار یک تصویر همراه شد. تصویری که یک نمایشگر قدیمی را به نمایش می‌گذارد. ما می‌دانیم که داستان این فیلم در سال 1998 و وقایع اصلی راکون سیتی جریان خواهد داشت. کارگردان این فیلم قول به تصویر کشیدن یک شهرک مرده و ترسناک آمریکایی را می‌دهد که برای مخاطبان امروزی قابل درک باشد. از طرفی قرار است تجربه‌ی بازی‌های نخست را نیز تداعی کند. این فیلم قرار است در تاریخ 9 سپتامبر 2021 مصادف با 18 شهریور اکران شود.

فیلم Resident Evil جدید تنها دستپخت کپکام در حوزه‌ی نمایش نخواهد بود. آن‌ها دو نمایش دیگر نیز با همکاری نتفلیکس برنامه‌ریزی کرده‌اند. یک دنباله‌ی غیر مستقیم با محوریت دو شخصیت جدید از خانواده‌ی وسکر در مکانی تحت عنوان New Racoon City و دیگری یک انیمیشن با محوریت لئون و کلیر ردفیلد. این انیمیشن تحت عنوان Infinite Darkness در سال 2021 منتشر خواهد شد.

خب عزیزان نظرتان در خصوص Resident Evil چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها