متفاوت از آثار قبلی| تریلر جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی منتشر شد

مارتین اسکورسیزی

به گزارش ساویس‌گیم، کارگردان سرشناس آثار گانگستری، عاشق تکنولوژی‌های جدید فیلم‌برداری و دشمن درجه یک فیلم‌های مارول، مارتین اسکورسیزی جدیدترین اثرش را به زودی منتشر خواهد کرد. فیلم جدید مارتین اسکورسیزی یک مستند درباره‌ی نویسنده و دوست قدیمی مارتین آقای Fran Lebowitz می‌باشد. تظاهر کن که یک شهر است یا Pretend It’s a City، یک راهنمای جذاب و به شدت خنده‌دار که هر نیویورکی آرزویش را دارد.

برخلافِ وضعیت اسفبار قرنطینه و همه‌گیری جهانی، Lebowitz در این اثر نیویورک را در می‌نوردد تا انگاره‌‌ای از این شهر پیش از وضعیت قرنطینه ارائه داده باشد. تریلر این اثر را در پائین نظاره کنید.

دانلود با کیفیتSD  | دانلود با کیفیتHDدانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

این فیلم به مکان‌های متفاوت نیویورک خواهد پرداخت. البته از دید جهان‌بینی Lebowitz. شما شاهد توریست‌ها، متروها، مکان‌های شاخص و دیگر نقاط نیویورک خواهید بود. همچنین به گذشته‌ی Lebowitz هم پرداخته می‌شود، به زندگی شخصی و حس کنجکاوی و استقلال طلبی این نویسنده‌ی خلاق.

این اثر یک فیلم جدید و متفاوت در کارنامه‌ی مارتین اسکورسیزی می‌باشد. با این‌که مارتین اسکورسیزی عادت به ساخت دنباله ندارد اما جالب است بدانید که این اثر در حقیقت دنباله‌ی Public Speaking محصول 2010 می‌باشد. که آن فیلم به مصاحبه‌های Lebowitz می‌پرداخت.

اگر علاقمند به تماشای این اثر هستید تاریخ 8 ژانویه مصادف با 19 دی‌ماه را در تقویم خودتان علامت بزنید. Pretend It’s a City قرار است به صورت انحصاری در نتفلیکس به نمایش درآید. اسکورسیزی همچنين یک فیلم با همکاری اپل در دست ساخت دارد که فیلم‌برداری آن از ماه فوریه‌ی میلادی آغاز خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها