به روزرسانی جدید Stardew Valley برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

Stardew Valley

به گزارش ساویس‌گیم، به روزرسانی 1.5 بازی Stardew Valley اکنون به طور رسمی برای رایانه شخصی منتشر شده است. توسعه دهندگان بازی به وعده خود عمل کردند. و محتوای جدیدی از بازی را برای بازیکنان فراهم کردند. اما این همه چیز نیست. همانطور که در یک توییت اخیر تایید شده بود. بازیکنان می‌توانند نوع جدید مزرعه ساحلی را انتخاب کرده و گزینه‌های تنظیمات پیشرفته بازی را نیز تغییر دهند.

مورد آخر امکان تغییرات در تنظیمات بازی را فراهم می‌کند. همچنین امکان کنترل حضور هیولاها در مزرعه به تنظیمات بازی افزوده شده است. همچنین اهداف و مراحل جدیدی برای دستیابی و کسب امتیاز وجود دارد. نوع جستجوی جدید و افراد جدید برای ملاقات نیز از سایر ویژگی‌های اضافه شده در این به روزرسانی هستند.

اگر احساس می‌کنید این موارد کافی نبود. در این به روزرسانی بازیکنان می‌توانند، تختخواب خود را حرکت داده و از انواع مبلمان جدید برای تزئین خانه خود استفاده کنند. و از آهنگ‌های جدید اضافه شده به Stardew Valley لذت ببرند. بهتر است سایر موارد اضافه شده را خودتان کشف کنید، از اضافه شدن این تعداد ویژگی جدید شگفته زده خواهید شد. Stardew Valley در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوئیچ، رایانه‌های شخصی و همچنین تلفن‌های همراه در دسترس است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها