Super Meat Boy Forever برای سوئیچ نیز عرضه خواهد شد

Super Meat Boy Forever

به گزارش ساویس‌گیم، هفته گذشته در مراسم The Game Awards ،توسعه دهنده بازی تأیید کرد که بازی Super Meat Boy Forever در تاریخ 23 دسامبر مصادف با چهارشنبه 3 دی منتشر خواهد شد. اینکه آیا همراه با نسخه رایانه‌های شخصی به پلتفرم‌های دیگر نیز خواهد آمد یا خیر تأیید نشد. با این حال، در مراسم Indie World Showcase، اعلام شد که در همان تاریخ برای سوئیچ نیز ارائه خواهد شد.

Super Meat Boy Forever با قیمت 19.99 دلار در فروشگاه نینتندو در دسترس خواهد بود. اگرچه پیش خریدها می‌توانند 10 درصد تخفیف داشته باشند. بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان خوشبختانه مجبور نیستند خیلی بیشتر منتظر بمانند. به گفته تیم توسعه دهنده، هر دو نسخه در ژانویه 2021 منتشر خواهند شد.

گیم‌پلی بازی Super Meat Boy Forever به اینگونه است که یک خانواده هنگام ربوده شدن فرزندانشان برای نجات آن‌ها سفر جدیدی را آغاز می‌کنند. در نوعی سبکی دونده پلتفرمر، دو قهرمان ما راه خود را از میان دشمنان پیدا کرده و به پیش می‌روند. مراحل مختلف به صورت تصادفی با مکان‌های منحصر به فرد تولید می‌شوند (که تعداد سطوح دست ساز در این بازی به هزاران عدد می‌رسد).

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها