بازی محبوب Just Cause این بار در موبایل!

Just Cause Mobile

به گزارش ساویس‌گیم، Just Cause سال آینده با نام مختصر Just Cause: Mobile به دستگاه‌های تلفن همراه خواهد آمد. در The Game Awards اعلام شد که بازی تیراندازی با همکاری آنلاین و حالت‌های رقابتی رایگان است. بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را بسازند و در حالی که با شخصیت‌های عناوین قبلی همکاری می‌کنند، در یک کمپین داستانی جدید شرکت کنند. مأموریت‌های co-op یک ویژگی جداگانه است. و شامل بازی با حداکثر سه بازیکن دیگر برای مبارزه با امواج دشمنان از جمله تانک و ماشین‌آلات سنگین است. Triple Threat نیز یک حالت 30 نفره است. که سه تیم 10 نفره روی نقشه‌ی بزرگی با وسایل نقلیه برای ایمن سازی پایگاه ها می‌جنگند.

سرانجام، حالت Challenge وجود دارد که چالش های Destruction ،Wingsuit و Racing را برای بدست آوردن بهترین امتیازها فراهم می‌کند. مطمئناً، تمام عناصر اساسی گیم پلی Just Cause – مانند درگیری، پرواز، تیراندازی و یک دنیای بزرگ باز – نیز وجود خواهد داشت. تریلر زیر را ببینید تا از چند و چون بازی مطلع شوید. برای جزئیات بیشتر در مورد تاریخ انتشار و نسخه‌ی بتا‌ی احتمالی در آینده با ما همراه باشید.

دانلود ویدئو

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران فرانچایز محبوب جاست کاز هستید؟ بسیار عالی، پس نظرات خودتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها