شکار شیطان با چاشنی انیمه | Devil May Cry به نتفلیکس می‌آید

شکار شیطان با چاشنی انیمه | Devil May Cry به نتفلیکس می‌آید انیمه شیطان هم می گرید دویل می کرای دانته

در این مقاله قرار است به داستان، شخصیت‌ها، تاریخ پخش، صدا پیشگان و تریلر انیمه دویل می کرای بپردازیم، این انیمه بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی محبوب شرکت کپکام، Devil May Cry، ساخته شده است.

ادی شانکار (Adi Shankar)، تهیه‌کننده و مدیر برنامه آمریکایی که برای کارش روی انیمه سریالی موفق Castlevania شناخته شده، هدایت این پروژه را برعهده دارد. این اقتباس دنیای محبوب Devil May Cry را به روی پرده‌های کوچک می‌آورد.

این یک تریلر برای انیمه‌ی Devil May Cry است که قرار است توسط نتفلیکس منتشر شود.

طبق گفته‌های شانکار، فصل اول انیمه شیطان هم می‌گرید Devil May Cry از هشت قسمت تشکیل شده است. طرفداران بازی می‌توانند انتظار داشته باشند که شاهد روایتی تازه از دنیای پر از اکشن شکارچیان شیطان و مبارزات جذاب باشند.

یکی از نکات قابل توجه در پیش درآمد این انیمه سریالی، عدم حضور روبن لنگدن (Reuben Langdon)، صداپیشه قدیمی دانته، شخصیت اصلی نمادین این مجموعه است.

انیمه‌ی Devil May Cry چیست؟

تولید و انیمیشن Devil May Cry بر عهده‌ی شرکت کپکام، با همکاری استودیو میر (Studio Mir)، خلاقان پشت سر سریال Dota: Dragon’s Blood خواهد بود.

شانکار تأیید کرده است که پنج فصل از این انیمه ساخته خواهد شد. او همچنین به کراس‌اوری هیجان‌انگیز با پروژه قبلی خود، Castlevania، اشاره کرده است که لایه‌ای از رمز و راز را به جهان Devil May Cry اضافه می‌کند.

داستان انیمه‌ی Devil May Cry چیست؟

Devil May Cry، که در ابتدا توسط هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، طراحی شده است، یک فرنچایز بازی اکشن-ماجراجویی مشهور است که عمدتاً توسط کپکام ساخته و منتشر می‌شود. این مجموعه حول محور دانته، یک شکارچی شیطان قدرتمند و تلاش‌های بی‌وقفه او برای مقابله با تهاجمات شیاطین مختلف به زمین می‌چرخد.

گیم‌پلی این بازی با توالی‌های مبارزه شدید مشخص می‌شود که از بازیکن می‌خواهد حملات پیچیده را با هم ترکیب کند، از دشمنان طفره برود و حرکات ترکیبی (Combo) جذابی را به نمایش بگذارد. موفقیت در بازی با معیارهای عملکردی سنجیده می‌شود که شامل ظرافت مبارزه، مدیریت زمان و استفاده از آیتم‌ها می‌شود.

در طول دو دهه، سری Devil May Cry با 9 عنوان، که هر کدام شخصیت‌های جدیدی را با مهارت‌های منحصر به فرد معرفی می‌کنند، گیمرها را مجذوب خود کرده است. این فرنچایز با داشتن تاریخی غنی که 20 سال را در بر می‌گیرد، به بخشی نمادین از دنیای بازی تبدیل شده است.

پوستر انیمه دویل می کرای

تاریخ انتشار انیمه‌ی Devil May Cry

در حال حاضر، تاریخ انتشار رسمی انیمه سریالی مورد انتظار Devil May Cry نتفلیکس اعلام نشده است.

شخصیت‌های انیمه‌ی Devil May Cry

تاکنون تنها شخصیتی که در این انیمه تأیید شده است، دانته است که در تریلر رونمایی منتشر شده در 29 سپتامبر 2023 معرفی شد. مقالات سینمایی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها