کارگردان فیلم Five Nights at Freddy’s برای بار سوم تغییر کرد

کارگردان فیلم Five Nights at Freddy’s برای بار سوم تغییر کرد اما تمی (Emma Tammi) کارگردان فیلم ترسناک 5 شب در فردی

به نقل از Deadline، کارگردان فیلم Five Nights at Freddy’s برای بار سوم تغییر کرد. اما تمی (Emma Tammi) کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت. روند فیلم‌برداری از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که حق امتیاز فیلم در اختیار وارنر بود، قبل از اینکه ۵ سال پیش به Blumhouse Productions منتقل شود.

تمی اخیراََ فیلم ترسناک The Wind را روانه‌ی سینماها کرده است که با استقبال خوبی مواجه شده. ایشان سومین کارگردانی هستند که برای هدایت فیلم ترسناک 5 شب در فردی انتخاب شده‌اند. این فیلم تا کنون موفق به گذر از مرحله پیش تولید نشده است.

مجموعه Five Nights at Freddy’s توانسته است در طول سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کند. تا کنون شاهد ۸ بازی اصلی در این مجموعه بازی ترسناک بوده‌ایم. به واسطه این محبوبیت ساخت فیلم اقتباسی از مجموعه در سال ۲۰۱۵ در دستور کار قرار گرفت. منتهی پس از گذشت ۷ سال پروژه پیشرفت چندانی نکرد و از مرحله پیش تولید جلوتر نرفت.

سازنده مجموعه Five Nights at Freddy’s آقای Scott Cawthon در سال گذشته میلادی کناره‌گیری خود از بازیسازی را اعلام کرد. این کناره‌گیری ناخواسته و به دلیل فشار رسانه‌ها به ایشان صورت گرفت. با این حال اسکات کاوتون همچنان در ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s با Blumhouse Productions همکاری می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار مجموعه Five Nights at Freddy’s هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها