فساد یا کلاهبرداری در سینمای ایران؟

فساد یا کلاهبرداری در سینمای ایران؟

به گزارش ساویس‌گیم، این روزها خبری نقل محافل شده است که بازیگری سرشناس را نشانه گرفته. یک دستیار دوم ناشناخته‌ی زن با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی آبروی بازیگر سرشناسی را به بازی گرفته است.

این‌که موضوع ادعایی توسط این خانم درست است یا غلط مشخص نیست. اگر مدرکی دارند باید به مراجع قانونی و ذی‌صلاح مراجعه کنند. آیا شبکه‌های اجتماعی قرار است این خانم را به حق ادعای‌اش برساند؟

متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که افراد سودجو که از قضا همگی هم خانم هستند اقدام به انتشار ادعاهایی واهی می‌کنند. این وسط آبروی افراد سرشناس با سال‌ها سابقه به بازی گرفته می‌شود و این افراد مدعی هیچ مدرکی برای اثبات ادعاهای خود ارائه نمی‌دهند. صرفاً یک سری داستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. پس از مدتی که دروغ بودن صحبت‌های این افراد ثابت می‌شود دیگر کار از کار گذشته و آبروی ریخته‌ی افراد قابل جبران نیست.

فساد یا کلاهبرداری در سینمای ایران؟

وقتی پای ادعا باشد همه‌ی رسانه‌های قلم به مزد و زرد با آب و تاب پوشش می‌دهند. ولی تکذیبیه را کسی پوشش نمی‌دهد. یا اگر پوشش دهند هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد. آخر بی انصافی تا کجا؟

این بی اخلاقی‌ها در همه‌ی کشورها و حوزه‌ها وجود دارد و تا زمانی که برخورد جدی با دروغ پراکنان سودجو نشود، وضعیت همین است.

صحت و سقم این ماجرا هنوز مشخص نشده است و ما قصد نداریم از شخصی قدیس بسازیم ولی همین که ماجرا از شبکه‌های اجتماعی و نه مراجع قانونی مطرح شده است، خیلی چیزها را مشخص می‌کند.

تا زمانی که قوانین اصلاح نشوند، زنان سودجو برای انگیزه‌های شخصی و با کم‌ترین هزینه اقدام به کارهای مشابه خواهند کرد. این موارد کلاهبرداری به قدری شدت یافته که اگر شخصی واقعاً آسیب دیده هم قربانی این زنان سودجو و کلاهبردار می‌شود.

سینمای ایران

جالب است فردی ادعا کرده بود که اگر زنان فعال در سینما زبان بگشایند اوضاع خیلی خراب می‌شود و از این دست حرف‌های صد من یک غاز. در جواب باید گفت خانم نسبتاََ محترم، اگر شرایط واقعاً چنین است چرا هنوز در این فضای به قول شما مسموم فعالیت می‌کنید؟ هدف شما از سیاه‌نمایی و دروغ پراکنی چیست؟ اگر واقعاً مدرکی برای صحبت‌های خود دارید چرا اقدام نکرده‌ و نمی‌کنید؟ بد نیست کمی هم به وجدان خودتان رجوع کنید، البته اگر دارید.

نظر شما در خصوص این قضایا چیست دوستان؟ کلاهبرداری جریان‌های کثیف فمینیستی تا کی ادامه دار خواهد بود؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها