گلکسی A73 قدرت را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهد

گلکسی A73 قدرت را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، مدل جدید گوشی‌های سامسونگ اخیراََ رونمایی شده‌اند. و در میان آن‌ها A73 قدرتمندترین عضو خانواده‌ی A می‌باشد. گلکسی A73 قدرت را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهد. A73 5G بهینه‌سازی‌های زیادی را به خود دیده است. و برای افرادی که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند، این گوشی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

گلکسی A73 برترین گوشی میان رده‌ی سامسونگ است. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED+ Infinity-O با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و استاندارد حفاظت IP67 را داراست. در زمینه‌ی طراحی کلی نیز تغییرات زیادی نسبت به مدل‌های هم‌تراز نکرده است.

و اما در زمینه‌ی سخت‌افزاری تراشه‌ی مرکزی Snapdragon 778G در این گوشی جا خوش کرده است. A73 سامسونگ در مدل‌های 6/8 گیگابایت رم و حافظه‌ی 128/256 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین تا سقف یک ترابایت از میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند. ولی متأسفانه خبری از جک هدفون نیست.

گلکسی A73 قدرت را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهد

تغییر بزرگ A73 5G در حقیقت دوربین پیشرفته‌ی آن است. این گوشی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل دوربین فوق عریض، 5 مگاپیکسل دوربین عمق میدان و 5 مگاپیکسل دوربین ماکرو را در خود جای داده است. همچنین در جلو یک شاتر 32 مگاپیکسلی خواهید داشت.

گوشی A73 به همراه اندروید 12 و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI 4.1 عرضه خواهد شد. و به مانند سایر گوشی‌های این شرکت پشتیبانی 4 ساله‌ی اندروید و 5 ساله‌ی امنیتی دریافت خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A73 pro 5G

(عکس بالا تزئینی است)

در نهایت شایان ذکر است که A73 5G بهار 1401 راهی بازار خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟ از کاربران گوشی‌های سامسونگ هستید؟ از سری گوشی‌های A استفاده کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها