لوکا Luca 2021 معرفی کوتاه این انیمیشن جذاب

luca

لوکا (به انگلیسی: Luca) یک انیمیشن فانتزی رایانه‌ای آمریکایی در سال 2021 است که توسط استودیوی انیمیشن سازی پیکسار تولید و توسط استودیوی والت دیزنی Motion Pictures توزیع شده است. این انیمیشن توسط انریکو کازاروسا (در اولین کارگردانی طولانی خود)، به نویسندگی جسی اندروز و مایک جونز، تهیه کنندگی آندره وارن، و با صداپیشگی ژاکوب ترمبلی، جک دیلن گراتزر، اما برمن، ساوریو رایموندو، مایا رودولف، تهیه شده است.

داستان Luca که از سالهای 1950 تا 1960 در ریویرای ایتالیا واقع شده است، در لوکا پاگورو، پسری هیولای دریایی با توانایی تصور شکل انسان در هنگام حضور در خشکی قرار دارد که با بهترین دوست جدیدش آلبرتو اسکورفانو در شهر پورتوروسو به کاوش می‌پردازد و یک زندگی را تجربه می‌کند. لوکا از دوران کودکی کازاروسا در جنوا الهام گرفت.

luca 2021

چندین هنرمند پیکسار برای جمع آوری تحقیقات از فرهنگ و محیط ایتالیا به ریویرای ایتالیا اعزام شدند. هیولاهای دریا، استعاره‌ای از احساس متفاوت بودن، مبتنی بر افسانه‌های محلی و عامیانه قدیمی ایتالیا بودند. طراحی و انیمیشن‌سازی از کارهای کشیده شده و استاپ موشن و سبک هایائو میازاکی الهام گرفته شده است. کازاروسا نتیجه این کار را فیلمی توصیف کرد که “ادای احترام به فدریکو فلینی و دیگر فیلمسازان کلاسیک ایتالیایی را در پی دارد و میازاکی را نیز در این ترکیب ادغام می کند”.

لوکا Luca برای اولین بار در آکواریوم جنوا در 13 ژوئن 2021 برگزار شد و در ابتدا قرار بود در 18 ژوئن 2021 در تئاترها در ایالات متحده اکران شود. با این حال، در پاسخ به روند همه گیر کووید 19، فیلم به صورت مستقیم در Disney + ، همراه با اجرای همزمان محدود در تئاتر El Capitan پخش شد. این انیمیشن با تمجید از تجسم و احساس نوستالژیک خود، به طور کلی نظر مثبت منتقدان را دریافت کرد. تریلر منتشر شده انیمیشن Luca را در انتهای این مطلب از ساویس‌گیم تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها