تعداد ماشین‌های تخریب شده در مجموعه‌ی سریع و خشن فراتر از تصور شماست

تعداد ماشین‌های تخریب شده در مجموعه‌ی سریع و خشن فراتر از تصور شماست

به گزارش ساویس‌گیم، مجموعه‌ی سریع و خشن در سال 2001 روی پرده‌ها رفت. در طول این 2 دهه شاهد نسخه‌های مختلف این فرانچایز بوده‌ایم. فرانچایزی که در نسخه‌های گذشته به طور میانگین فروش بالای یک میلیارد دلاری را تجربه کرده است.

جالب است بدانید که سریع و خشن یک بودجه‌ای معادل 38 میلیون دلار داشت و این عدد در نسخه‌ی 2017 به 250 میلیون دلار رسید. همین موضوع نشان از گسترش و بزرگ بودن این مجموعه می‌باشد.

تمرکز ویژه‌ای روی سکانس‌های اکشن مجموعه‌ی سریع و خشن قرار دارد. سکانس‌هایی که گاهاً شاهد تخریب 20 ماشین در آن‌ها هستیم. شاید فکر کنید که نهایتاََ 200 ماشین در طول این مجموعه تخریب شده‌اند، ولی آمار واقعی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

به نقل از سازندگان مجموعه‌ی سریع و خشن در طول هشت قسمت این مجموعه از 12000 ماشین استفاده شده است. که این شامل ماشین‌های در صحنه و پس‌زمینه‌ی فیلم می‌شود. البته که همه‌ی این 12000 ماشین تخریب نشده‌اند ولی درصد ماشین‌های تخریب شده شما را شگفت‌زده می‌کند.

طبق آمار رسمی 2500 ماشین در طول این مجموعه تخریب شده‌اند. به عبارتی 20% از کل ماشین‌های استفاده شده در مجموعه‌! به عبارتی به ازای هر 49 ثانیه یک ماشین تخریب شده است.

شاید برایتان سؤال باشد که کدام صحنه در طول مجموعه‌ بیش‌ترین تخریب ماشین را در بر داشته است، پاسخ صحنه‌ی سرقت در سریع و خشن 5 است.

بدون شک مجموعه‌ی سریع و خشن فوق‌العاده پرخرج بوده است ولی قطعاََ ارزش این هزینه‌ها را داشته است. و شاهد صحنه‌های اکشن نابی در طول این مجموعه بوده‌ایم.

نظر شما چیست دوستان؟ این آمار برایتان عجیب بود؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها