سامسونگ تاج و تخت خود را پس گرفت؛ اپل به زیر کشیده شد

سامسونگ تاج و تخت خود را پس گرفت؛ اپل به زیر کشیده شد

به گزارش ساویس‌گیم، سامسونگ تاج و تخت خود را پس گرفت و پادشاه بازار تلفن‌های هوشمند شد. اپل به مدت 3 ماه این جایگاه را در اختیار گرفته بود که به مدد عرضه‌ی آیفون 12 محقق شده بود. اما نتوانست تکیه بر جای بزرگان بزند و به زیر کشیده شد.

سامسونگ در حالی سه ماهه‌ی نخست 2021 را با برتری پشت سر گذاشت که 29.2% افزایش عرضه در بازار داشت. از طرفی رخ نمایی Galaxy S21 نیز به بهبود جایگاه کره‌ای کمک بزرگی کرد. در مجموع میزان عرضه‌ی سامسونگ در مقیاس سال به سال از 58.9 میلیون به 76.1 میلیون افزایش یافت. سازندگان آیفون تنها موفق به عرضه‌ی 56.4 میلیون دستگاه شده‌اند که به مراتب کمتر است. اپل در مجموع 16% از بازار را به خود اختصاص داد. و اما غول چینی یعنی شیائومی هم خوش درخشید و 49.5 میلیون دستگاه عرضه کرد. در مجموع آن‌ها 14% از بازار را تصاحب کردند. موفقیت شیائومی به تولید مدل‌های مقرون به صرفه و کارآمد بی ارتباط نیست. از طرفی آن‌ها مدل‌های پرچم‌دار هم تولید می‌کنند تا تنه به تنه‌ی بزرگان زده باشند.

در این فهرست پدیده‌هایی هم به چشم می‌خورند که فراتر از انتظار ظاهر شدند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به Vivo و OPPO اشاره کرد. که سهم خوبی را از بازار به دست آوردند. آمار دقیق را می‌توانید از تصویر پائین ملاحظه کنید دوستان:

خب همراهان عزیز نظر شما چیست؟ عملکرد کدام شرکت مورد توجه شما قرار گرفت؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها