آیا می‌شود افراد را توسط تراشه‌های اپل AirTag رهگیری کرد؟

آیا می‌شود افراد را توسط تراشه‌های اپل AirTag رهگیری کرد؟

به گزارش ساویس‌گیم، اپل به فکر حریم شخصی افراد بوده است. آن‌ها هنگام طراحی AirTag به نکات مختلفی توجه کرده‌اند. اگر کسی قصد رهگیری شما به وسیله‌ی AirTag را داشته باشد، شما باخبر خواهید شد.

شما بلافاصله نوتیفیکشن دریافت خواهید کرد که یک AirTag ناشناس در حال حرکت با شماست. AirTag یک وسیله‌ی جذاب است که طرفداران اپل مدت‌ها منتظر آن بودند. این وسیله برای رهگیری اشياء فوق‌العاده است. و به وسیله‌ی برنامه‌ی ویژه‌ای این‌کار را بسیار دقیق انجام می‌دهد. بدون شک این موضوع می‌تواند مورد سوءاستفاده افراد قرار گیرد. به عنوان مثال ممکن است شخصی برای ردگیری شما یک AirTag بهتان وصل کند. اپل از همان ابتدا به این موضوع فکر کرده است.

خب چه می‌شود اگر شخصی یک AirTag به لباس یا ماشین شما وصل کند؟ اگر شما آیفون یا آیپد داشته باشید، اپل بلافاصله به شما هشدار می‌دهد که یک تگ ناشناس شما را همراهی می‌کند. و شما می‌توانید آن را پیدا کنید. حتی اگر موفق به یافتن آن نشدید اپل بلندگوی تگ را فعال می‌کند تا با پخش صدا شما را راهنمایی کند.

حال اینجا سؤال پیش می‌آید که اگر یکی از اعضای خانواده یا دوستان هم AirTag داشت و به همراه من سفر می‌کرد، چاره چیست؟ آیا باز هم هشدار دریافت خواهم کرد؟ خیر، اپل به این موضوع هم فکر کرده است. تنها زمانی هشدارها مزاحمتان خواهند شد که AirTag از صاحب خود جدا باشد. جالب است که اپل به موضوعات مختلفی فکر کرده است.

نظر شما چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها