باطری AirTag چقدر دوام خواهد آورد؟ به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

باطری AirTag چقدر دوام خواهد آورد؟ به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

به گزارش ساویس‌گیم، باطری AirTag به راحتی قابل تعویض است. در بهترین حالت این باطری تا یک سال جوابگو خواهد بود. اپل و سامسونگ هر دو در زمینه‌ی رهگیری اشیاء کارهایی انجام داده‌اند. AirTag در این بین به محصولات اپل تعلق دارد. این وسیله با استفاده از تراشه‌ی UWB اقدام به رهگیری اشیاء می‌کند. حال سؤالی که پیش می‌آید این است که باطری AirTag چقدر دوام خواهد آورد؟ آیا قابل تعویض هست؟ پاسخ این سؤالات مثبت است. باطری این وسیله یک سال دوام خواهد آورد و این فوق‌العاده است. از طرفی این باطری را به راحتی هم می‌توانید تعویض کنید. شاید سؤال پیش آید که اپل چگونه به این عدد دست یافته است؟

آن‌ها پاسخ می‌دهند که دوام باطری AirTag به وسیله‌ی آزمایشات فراوان روی مدل‌های مختلف آیفون به دست آمده است. این میزان برای کاربری معمولی روزانه آزمایش شده است. شایان ذکر است که بسته به حجم استفاده و نوع کاربری این میزان ممکن است کمتر یا بیشتر باشد. همچنین بسته به شرایط آب‌وهوایی نیز ممکن است این عدد پائین‌تر یا بالاتر باشد. در عوض این باطری بسیار رایج است و به راحتی قابل تعویض.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از AirTag به دست آورید به لینک‌های زیر مراجعه فرمائید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها