اکران فیلم Godzilla Vs Kong جلو افتاد! اتفاقی که زیاد شاهدش نیستیم

godzila vs kong

به گزارش ساویس‌گیم، اکران فیلم مورد انتظار Godzilla Vs Kong جلو افتاد! بله درست خواندید، جلو افتاد. این فیلم در جدیدترین برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است دو ماه زودتر از موعد اکران شود. فیلم Godzilla Vs Kong قرار بود در ماه می به صورت هم‌زمان روی HBO Max و سالن‌ها اکران شود. حال این اتفاق در ماه مارس خواهد افتاد.

فیلم مذکور قرار است در تاریخ 6 فروردین‌ماه اکران شود. ناگفته نماند که پیش از این به دلیل همه‌گیری جهانی اکران این فیلم عقب افتاده بود.

godzila vs kong

این تاریخ اکران جدید حاصل رایزنی‌های شرکت برادران وارنر با سینماداران می‌باشد. بازیگران Godzilla Vs Kong شامل: Millie Bobby Brown, Kyle Chandler, Alexander Skarsgård, Rebecca Hall, Zhang Ziyi, Brian Tyree Henry و Demián Bichir. کارگردان این فیلم نیز جناب Adam Wingard می‌باشد. کارگردان عناوینی چون Death Note و The Guest. شایان ذکر است که فیلم The Many Saints of Newark که پیش درآمدی بر Sopranos می‌باشد، تأخیر خورد. این فیلم قرار بود در ماه مارس اکران شود اما این مهم به ماه سپتامبر موکول شد. فیلم دیگر برادران وارنر Dune می‌باشد که قرار است در ماه اکتبر اکران شود. خبرها حاکی از آن است که وارنر در حال رایزنی برای اکران هم‌زمان آن روی HBO Max می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تماشای این فیلم مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها