ناتی‌داگ احتمالا در حال کار بر روی عناوین معرفی نشده برای PS5 است

ناتی داگ ناتی‌داگ

به گزارش ساویس‌گیم، ناتی‌داگ قطعاً برنامه‌هایی برای تقویت عناوین کنسول پلی‌استیشن 5 خواهد داشت. و نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. به نظر می‌رسد که این استودیو ممکن است از قبل کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده باشد. همانطور که Twisted Voxel در گزارش خود اشاره کرده است. تغییرات متعددی در استودیو ممکن است حاکی از آن باشد که ناتی‌داگ  در نیمه دوم سال 2020 کار بر روی بازی بعدی خود را آغاز کرده باشد.

آقایان Vinit Agarwal و Richard Cambier که تا همین اواخر هر دو از طراحان اصلی این استودیو بودند. در سپتامبر سال 2020 هر دو به سمت مدیر بازی‌سازی مشترک ارتقا یافتند. که این نشان می‌دهد آن‌ها ممکن است در پروژه بعدی استودیو این موقعیت‌ها را داشته باشند. در ماه سپتامبر، تغییرات داخلی دیگری نیز در استودیو انجام شد. Maksym Zhuravlov به عنوان انیماتور اصلی، Michal Mach به عنوان سرپرست تیم انیمیشن و Max Dyckhoff به عنوان مهندس هوش مصنوعی ارتقا یافتند.

بعلاوه، وایلون برینک در اکتبر 2020 به عنوان مدیر توسعه بازی منصوب شد. جالب اینجاست که پروژه لینکدین از رابرت کرکل همچنین بیان می‌کند که وی کار خود را در یک پروژه جدید اعلام نشده آغاز کرده است.

در اواسط سال 2020، ناتی‌داگ همچنین شروع به استخدام توسعه دهندگان جدید برای شروع کار در یک بازی برای کنسول نسل جدید پلی‌استیشن 5 کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد احتمالاً این همان پروژه اعلام نشده بوده است.

این که این بازی جدید چیست، البته سوالی است که باید بپرسید. نیل دراکمن، رئیس ناتی‌داگ، اندکی پس از رونمایی از بازی The Last of Us Part 2 گفت که بازی بعدی آن‌ها می‌تواند دنباله‌ای باشد یا یک آی‌پی کاملاً جدید. در همین حال، انتظار می‌رود ناتی‌داگ در پروژه چند نفره Last of Us نیز کار کند.

نظر شما در مورد این تحولات استودیو ناتی‌داگ چیست؟ بازی بعدی این استودیو را چگونه تصور می‌کنید؟ یک بازی جدید یا دنباله‌ای از بازی‌های قبلی؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها