شرکت براداران وارنر در پی رونق هر چه بیشتر HBO Max

HBO Max

به گزارش ساویس‌گیم، پس از رونمایی قدرتمند HBO Max، برادران وارنر اکنون به دنبال گسترش هر چه بیشتر آن هستند. عرضه‌ی فیلم‌ها روی این پلتفرم هیچ ضرری در پی نخواهد داشت. چرا که شرکت برادران وارنر قول پرداخت پول در همان ابتدای کار را داده‌اند.

هنگامی که برادران وارنر برنامه‌ی بی سابقه‌ی خود را برای پخش هم‌زمان فیلم‌ها در سال 2021 در سینما و HBO Max با انتشار فیلم Wonder Woman 1984 در روز کریسمس آغاز کردند، واکنش‌ها طبق انتظارات ضد و نقیض بودند. هواداران از اینکه می‌توانستند بین در خانه ماندن یا به سینما رفتن انتخاب کنند،بسیار هیجان زده بودند. در حالی که  اهالی هالیوود  به دلایل بیشماری ناراحت بودند.

برخی از فیلم‌سازان شکایت داشتند که فیلم‌هایشان باید در سینما تجربه شوند. اما بزرگ‌ترین مسئله مربوط به پرداخت در قراردادهای آن‌ها به دلیل کمبود سود گیشه بود. به نظر می‌رسد که آخرین اقدام WarnerMedia در تغییر بازی می‌تواند تا حد زیادی در رفع نگرانی فیلم‌سازان نقش داشته باشد.

گزارش جدیدی از بلومبرگ نشان می‌دهد که برادران وارنر در حال تغییر قراردادهای خود با شرکا هستند. تا بتوانند تضمین پرداخت کنند، و این امر منوط به آمار گیشه نیست. همچنین گفته می‌شود که این معامله شانس پاداش‌های مبتنی بر عملکرد را افزایش می‌دهد. و دریافتی بازیگران و خدمه را نیز به لطف HBO Max افزایش می‌دهد. 

نظر شما چیست؟ این قراردادهای اینچنینی را به نفع سینما می‌دانید یا به ضرر آن؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها