توسعه دهندگان Hitman قرار است در آینده آی‌پی‌های بیشتری عرضه کنند

IO Interactive hitman

به گزارش ساویس‌گیم، برای برخی از توسعه دهندگان‌، آن‌ها به یک نام خاص گره می‌خورند و دو نام مکمل یکدیگر می‌شوند. این موضوع در مورد IO Interactive صدق می‌کند که با فرانچایز Hitman در ارتباطی تنگاتنگ است. که جدیدترین بازی آن به زودی منتشر خواهد شد. با این حال‌، آنها امیدوارند که در این مسیر تغییراتی ایجاد کنند.

در مصاحبه‌ای با Game Informer، هاکان آبراک، مدیرعامل IO Interactive ، گفت که آن‌ها امیدوارند. که بتوان این استودیو را چیزی فراتر از “توسعه دهندهHitman ” دانست. وی به عنوان اخیراً اعلام شده جیمز باند اشاره کرد. که امیدوار است به عنوان اولین گام ورود با داشتن یک خط متنوع و خلاقانه از آی‌پی‌های جدید درگیر آن شود.

“هیتمن و IO Interactive بسیار به هم گره خورده‌اند، بدیهی است. اما من فکر می‌کنم، با حرکت به سوی آینده، لزوماً نباید از IO به عنوان “استودیوی Hitman IO Interactive” نام برد. اما اول از همه، مردم باید استودیو IO Interactive را بهتر بشناسند. سازنده آی‌پی‌های مختلف و مکانی برای ایجاد خلاقیت در بازی‌ها که Hitman در آن قطعاً یکی از تولیدات برجسته آن است. اما در آینده عناوین بیشتری وجود خواهد داشت و یکی از آنها 007 است. “

بازی Hitman 3 قرار است در اکثر پلتفرم‌ها در تاریخ 20 ژانویه مصادف با چهارشنبه 1 بهمن عرضه شود. همچنین پروژه 007 رسما اعلام شده است. گرچه تاکنون هیچ چارچوب زمانی یا سیستم عامل مشخصی برای آن تایید نشده است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها