تماشا کنید: تریلر جدید از انیمیشن جذاب استودیو Ghibli یعنی Earwig and the Witch

Earwig and the Witch

به گزارش ساویس‌گیم، GKIDS نسخه‌ی انگلیسی تریلر Earwig and the Witch جدیدترین انیمیشن استودیو Ghibli را منتشر کرد. این انیمیشن نخستین تجربه‌ی CG این استودیوی خوش نام می‌باشد. داستان انیمیشن پیرامون یک دختر یتیم است که در پی یادگیری جادو از محافظان سحرآمیز اما بی ادب خود است. انیمیشن Earwig and the Witch (یا Aya and the Witch) برگرفته از رمانی به همین نام است.

ایرویگ که در یک پرورشگاه در حومه انگلیس بزرگ شده، تصوری از اینکه مادرش قدرت جادویی دارد، ندارد. زندگی او وقتی زن و شوهر عجیبی او را تحویل می‌گیرند به طرز چشمگیری تغییر می‌کند و او مجبور می‌شود با یک جادوگر خودخواه زندگی کند. هنگامی که این دختر جوان سرسخت قصد کشف اسرار سرپرستان جدید خود را دارد، او دنیایی از جادوها و معجون‌ها و یک آهنگ مرموز را کشف می‌کند. که شاید کلید یافتن خانواده‌ای باشد که همیشه می‌خواسته است.

بازیگران دوبله‌ی انگلیسی شامل: بازیگر نامزد اسکار، ریچارد ای. گرانت در نقش ماندراک، برنده گرمی، کسی ماسگراویس در نقش مادر ایرویگ و دن استیونز در نقش توماس به همراه تیلور پیج هندرسون در نقش Earwig، پاندورا کالین در نقش ماترون، الکس کارتا در نقش دستیار ماترون، JB بلانک در نقش آقای جنکینز، لوگان هانان در نقش کاستارد، سامر جنکینز در نقش فیلیس، ویوین رادرفورد در نقش سالی، تام برومهد در نقش کوک، اوا کامینسکی در نقش دستیار کوک و ونسا مارشال در نقش بلا یاگا حضور دارند.

دانلود با کیفیتSD      دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

انیمیشن Earwig and the Witch برای اکران در اوایل سال 2021 میلادی برنامه‌ریزی شده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تماشای این انیمیشن مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها