عملکرد خوب Wonder Woman 1984 در Rotten Tomatoes

Wonder Woman 1984

به گزارش ساویس‌گیم، منتقدان نظر مثبتی به فیلم Wonder Woman 1984  داشته‌اند. در حال حاضر این فیلم توانسته است امتیاز 89% را از Rotten Tomatoes به دست آورد. این فیلم قرار است در روز کریسمس راهی پرده‌ی سینماها و HBO Max شود. منتقدان درباره‌ی این فیلم گفته‌اند: یک فیلم ابر قهرمانی جذاب و زیبا که ضمن هیجان‌انگیز بودن حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

نسخه‌ی HBO Max این فیلم بر روی Apple TV 4K, Amazon Fire TV Stick 4K, Amazon Fire TV Cube، 4K Fire TV Edition smart TVs, Chromecast Ultra, AT&T TV, و تلویزیون‌های اندرویدی در دسترس خواهد گرفت. فیلم Wonder Woman 1984 اولین فیلمی خواهد بود که کیفیت 4K Ultra HD, HDR 10, Dolby Vision و Dolby Atmos را ارائه خواهد داد. این کیفیت را در فیلم‌های بیشتری خواهیم دید.

در این فیلم Wonder Woman با دو دشمن جدید به نام‌های Max Lord و Cheetah روبه‌رو خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی پتی جنکینز می‌باشد و گَل گَدوت در نقش اصلی بازی می‌کند. Wonder Woman 1984 جدیدترین اثر کمپانی برادران وارنر می‌باشد. و دنباله‌ی فیلم 2017 است که رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرده است.

این فیلم تا کنون چندین بار تأخیر به خود دیده است. و حال قرار است در تاریخ 5 دی‌ماه اکران شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ نمایش‌های این فیلم را تا کنون چگونه ارزيابی کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها