تأیید حضور موسیقی‌دان بزرگ در Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

Into the Spider-Verse 2

به گزارش ساویس‌گیم، نسخه‌ی نخست انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse یک اثر کامل و فوق‌العاده در همه‌ی ابعاد بود. اما نکته‌ی برجسته‌ی این اثر بدون شک موسیقی آن بود که حاصل هنر دنیل پمبرتون بود. طرفداران امید زیادی Into the Spider-Verse 2 داشتند و حال این موسیقی‌دان نامزد گلدن گلوب حضور خود را تأیید کرد.

کارگردانی این دنباله را جناب ژواکیم دوس سانتوس بر عهده خواهد داشت. کارگردانی که سابقه‌ی کار بر Voltron: Legendary Defenders را در کارنامه دارد. همچنین نویسندگی Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 بر عهده‌ی دیوید کالاهان خواهد بود. آقای کالاهان نویسندگی عناوینی چون Wonder Woman 1984، Shang-Chi و Legend of the Ten Rings را در کارنامه دارد.

طبق معمول وظيفه‌ی ساخت نیز بر عهده‌ی استودیوی سونی Imageworks می‌باشد. همان‌هایی که آن ظاهر کمیک‌گونه را به نسخه‌ی نخست داده بودند. شایان ذکر است که برای خلق گرافیک منحصر به فرد Spider-Man: Into the Spider-Verse استودیو مذکور از 170 انیماتور کمک گرفته بود! این دنباله قرار بود در آوریل 2022 اکران شود، ولی تا 7 اکتبر 2022 تأخیر خورد. نسخه‌ی نخست این انیمیشن سوای جوایز فراوانی که از آن خود کرد، توانست 350 میلیون دلار در باکس‌آفیس به جیب بزند.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی Into the Spider-Verse 2 چیست؟ منتظر دنباله‌ی این انیمشن جذاب هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها