هر آنچه که درباره فیلم جیغ Scream 7 می‌دانیم

هر آنچه که درباره فیلم جیغ Scream 7 می‌دانیم گوست فیس ghostface

آیا جنا اورتگا (Jenna Ortega) و سایر اعضای تیم چهار نفره قرار است از Ghostface دیگری فرار کنند؟ در این مقاله قرار است همه اخبار فیلم جیغ 7 را جمع‌بندی کنیم. با ساویس‌گیم همراه شوید تا هر آنچه که درباره فیلم جیغ Scream 7 می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

شخصیت نمادین و چند هویتی گوست فیس Ghostface در فیلم جیغ 6 (Scream 6) بازگشت تا چهار بازمانده Scream 5 را به فهرست مقتولین خود اضافه کند. با توجه به شروع قدرتمند و فروش ۴۴ میلیون دلاری Scream 6 در باکس آفیس آن هم ظرف چند روز، آیا دنباله‌ای در کار خواهد بود؟

اگر بخواهیم صرفاً بر اساس استقبال و فروش فیلم نتیجه‌گیری کنیم، قطعاً دنباله فیلم ترسناک جیغ را شاهد خواهیم بود. اما تا بدین لحظه هیچ‌گونه تأیید رسمی وجود ندارد. با در نظر گرفتن این نکته، بیایید به همه اخبار پیرامون Scream 7 بپردازیم، از جمله نظر سازندگان Scream 6 در خصوص دنباله احتمالی:

گوست فیس Ghostface

(خطر افشای داستان فیلم Scream 6)

آیا Scream 7 ساخته خواهد شد؟

به احتمال زیاد بله، ولی هنوز تأیید نشده است. با وجود اینکه ساخت دنباله برای فیلم اسلشر همیشه محتمل است، خصوصاً وقتی به موفقیت Scream 6 در باکس آفیس نگاه می‌کنیم، اما پارامونت در حال حاضر ساخت دنباله برای مجموعه جیغ را تأیید نکرده است.

فیلم Scream 7 کی عرضه خواهد شد؟

اگر فیلم جیغ 7 در کار باشد و باز هم اگر سازندگان دو فیلم قبلی مجموعه یعنی Radio Silence سکان آن را در دست داشته باشند، قطعاً بیش‌تر از ۱۴ ماه فاصله‌ای که مابین Scream 6 و Scream 5 شاهدش بودیم باید منتظر بمانیم.

کارگردانان مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر ژیلت (Tyler Gillett) در جدیدترین مصاحبه اعلام کردند که اگر قرار باشد Scream 7 را کارگردانی کنند، به زمان بیش‌تری نیاز خواهند داشت. «من شک دارم که اگر با همان تیم Scream 5 کار را پیش نمی‌بردیم، از عهده ساخت Scream 6 در این فاصله زمانی کوتاه برمی‌آمدیم.» تایلر ژیلت

جنا اورتگا (Jenna Ortega) کورتنی کاکس (Courtney Cox‌) گوست فیس فیلم جیغ 6

آیا جنا اورتگا در Scream 7 خواهد بود؟

احتمالاً، با توجه به این‌که ایشان از وقایع داستان فیلم‌های قبلی جان سالم به در برد و همچنین در حال حاضر به واسطه هنرنمایی در سریال ونزدی حسابی در بورس قرار گرفته‌اند. بنابراین احتمال بازگشت جنا اورتگا (Jenna Ortega) بسیار بالا است.

چه بازیگرانی در جیغ 7 ایفای نقش خواهند کرد؟

حضور تیم چهار نفره موسوم به Core Four تقریباً تضمین شده است. اما در خصوص سایر بازیگران نمی‌شود با قطعیت صحبت کرد. البته که همه این‌ها در صورتی است که دنباله‌ای در کار باشد. کورتنی کاکس (Courtney Cox‌) شخصیت خبرنگار، در نقش گیل ویدرز (Gale Weathers) جان سالم به در برده است و احتمالاً در دنباله فیلم جیغ هم حاضر خواهد بود. از طرفی نو کمپبل (Neve Campbell) که شخصیت سیدنی پرسکات (Sidney Prescott) را بازی می‌کند و ستاره مجموعه جیغ است به دلیل اختلاف بر سر قرارداد در Scream 6 حاضر نبود. اما امکان دارد در آینده شاهد بازگشت وی نیز باشیم.

شما طرفدار فیلم‌های اسلشر هستید؟ نظر شما در خصوص فیلم Scream 6 چیست؟ آیا Scream 7 ساخته خواهد شد؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.2 9 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها