اطلاعات جدید از انیمه حمله به تایتان: فصل آخر بخش سوم

اطلاعات جدید از انیمه حمله به تایتان: فصل آخر بخش سوم Attack on Titan: The Final Season Part 3

فصل آخر انیمه اتک آن تایتان پس از مدت‌ها سکوت خبری اطلاعات جدیدی دریافت کرد. این انیمه جنجالی طی سال‌ها توانسته بود برای خود مخاطبانی دست و پا کند، منتهی هر چه داستان جلوتر می‌رفت از جذابیت آن کاسته می‌شد. قسمت‌های پایانی Attack on Titan قرار است در اوایل ۲۰۲۳ پخش شوند و حال یک طرح هنری جدید از Attack on Titan: The Final Season Part 3 طرفداران را به هیجان آورده است.

طرح هنری جدید انیمه حمله به تایتان توسط رسانه محبوب عاشقان انیمه یعنی Crunchyroll منتشر شده است.

طرح هنری جدید انیمه حمله به تایتان Attack on Titan: The Final Season Part 3

طرح هنری جدید انیمه حمله به تایتان

متن پیش‌رو پایان‌بندی Attack on Titan: The Final Season Part 2 را فاش می‌کند، در نتیجه اگر هنوز انیمه را مشاهده نکرده‌اید، دست نگه دارید.

در پایان فصل آخر انیمه حمله به تایتان دیدیم که ارن یاگر تایتان‌های خفته و مخفی شده در دیوار Paradis را بیدار کرده و به سمت سرزمین‌های دیگر حمله می‌کنند. وضعیت و فرم کنونی ارن نامشخص است و بینندگان منتظر قسمت‌های پایانی فصل آخر انیمه Attack on Titan هستند.

اما اگر حوصله صبر کردن برای آماده شدن قسمت‌های جدید انیمه را ندارید، می‌توانید به مانگای این مجموعه مراجعه کنید. کافی است جلد ۳۳ و ۳۴ مانگای حمله به تایتان را مطالعه کنید.

نظر شما در خصوص این انیمه چیست؟ به نظر شما این انیمه لایق این حجم از توجهی که به آن شده هست؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها