جان ویک 4 تا 2023 تأخیر خورد

جان ویک 4 تا 2023 تأخیر خورد

به گزارش ساویس‌گیم، فیلم مورد انتظار جان ویک 4 تا 2023 تأخیر خورد. Lionsgate به صورت رسمی John Wick: Chapter 4 را تا بهار 1402 تأخیر زد. این خبر نا امید کننده برای طرفداران جان ویک در حالی عنوان شد که پیش از این قرار بود جان ویک 4 بهار 1401 اکران شود. حال باید 4 فروردین 1402 منتظر اکران این فیلم باشیم.

جالب است بدانید که فیلم‌برداری این فیلم ماه گذشته به پایان رسیده است و نام نهایی آن John Wick Chapter 4: Hagakure خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که جان ویک 4 تنها فیلم تأخیر خورده در روزهای اخیر نیست و چندی پیش فاز جدید دنیای سینمایی مارول به کلی تأخیر خورد. علت این موضوع نیز همه‌گیری جهانی ویروس و سویه‌ی جدید کرونا عنوان شده است.

علاقه‌مندان به کیانو ریوز می‌توانند تا موعد اکران این فیلم به تماشای The Matrix Resurrections بپردازند.

جان ویک 4 تا 2023 تأخیر خورد تاریخ اکران جان ویک 4

تا کنون حضور بازیگرانی چون Keanu Reeves در نقش جان ویک، Laurence Fishburne در نقش Bowery King و:

  • Ian McShane
  • Lance Reddick
  • Rina Sawayama
  • Donnie Yen
  • Hiroyuki Sanada
  • Shamier Anderson
  • Clancy Brown

در جان ویک 4 تأئید شده است.

ستارگان حاضر در جان ویک 4

شما از طرفداران این مجموعه‌ی سینمایی هستید؟ برای تماشای جدیدترین فیلم از سری جان ویک مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها