Mark Wahlberg معرفی 5 فیلم برتر – مارک والبرگ

Mark Wahlberg مارک والبرگ

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) هنرپیشه، تهیه‌کننده، تاجر، مدل، خواننده رپ و ترانه‌نویس آمریکایی است.او برای فیلم جدامانده نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای فیلم مشت‌زن نامزد جایزه اسکار بهترین تصویر و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد. در ادامه با معرفی 5 فیلم برتر از این بازیگر همراه ساویس‌گیم باشید.

معرفی 5 فیلم برتر – مارک والبرگ Mark Wahlberg 

 lone survivor 2013 mark whalberg

  1. فیلم تنها بازمانده Lone Survivor (2013)

تنها بازمانده یک فیلم جنگی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی پیتر برگ است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام در سال ۲۰۰۷، نوشته مارکوس لوترل، با همکاری رمان‌نویس بریتانیایی پاتریک رابینسون ساخته شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون Mark Wahlberg ، تیلور کیچ، امیل هرش، بن فاستر و اریک بانا ایفای نقش می‌کنند.

three kings 1999

  1. فیلم سه پادشاه Three Kings (1999)

سه پادشاه فیلمی در ژانر جنایی، کمدی-درام و جنگی به کارگردانی دیوید او. راسل است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. داستان فیلم در مورد سه سرباز آمریکایی می‌باشد که در عراق به دنبال طلاهای دزدیده شده از کویت می‌باشند.

فیلم سینمایی سه پادشاه  (Three Kings) فیلمی اکشن، ماجراجویی و کمدی محصول سال ۱۹۹۹ کشور آمریکا به کارگردانی دیوید او. راسل است که توسط کمپانی برادران وارنر Warner Bros تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز دیوید او. راسل برعهده داشته و بازیگرانی چون جرج کلونی، مارک والبرگ Mark Wahlberg، آیس کیوب، اسپایک جونز، کلیف کرتیس، نورا دان، هولت مک کالانی، جان اسکلاروف، جودی گریر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که براساس داستانی به همین نام نوشته جان ریدلی ساخته شده است اولین بار در ۱ اکتبر سال ۱۹۹۹ در کشور آمریکا اکران شد و با استقبال فراوان منتقدان روبرو شد و با موفقیت در گیشه توانست ۱۰۷ میلیون دلار کسب کند. فیلم سه پادشاه پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده ۸ جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت ۱۹ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بفتا اشاره کرد.

 اون یکی ها - مارک والبرگ

  1. فیلم اون یکی‌ها The Other Guys (2010)

فیلم اون یکی ها (The Other Guys) دو کارآگاه پلیس که در شهر نیویورک امریکا زندگی می کنند به دنبال فرصت هایی هستند تا بهترین پلیس های شهر شناخته شوند اما… فیلم The Other Guys محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Adam McKay در سال 2010 ساخته شده است. در فیلم اون یکی ها بازیگرانی چون Derek Jeter، Eva Mendes، Mark Wahlberg، Will Ferrell، و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

the fighter 2010 mark whalberg

  1. فیلم مشت زن The Fighter (2010)

مشت‌زن فیلمی در ژانر زندگی‌نامه‌ای و ورزشی به کارگردانی دیوید او. راسل محصول سال ۲۰۱۰ است. Mark Wahlberg ، کریستین بیل و امی آدامز از بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم در مورد زندگی حرفه‌ای قهرمان بوکس، ایریش میکی وارد و برادر بزرگتر او است. مشت‌زن سومین همکاری مارک والبرگ و راسل می‌باشد.

مارک والبرگ - جدامانده

  1. فیلم جدامانده The Departed (2006)

رفتگان، ازدست‌رفته یا جدامانده نام فیلمی در ژانر جنایی و مهیج به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون، مارک والبرگ و جک نیکلسون است که برندهٔ چهار جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۰۶ از هفتاد و نهمین جشنواره اسکار شده‌است: بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین تدوین و بهترین فیلمنامه اقتباسی.

شما کدامیک ازفیلم‌های Mark Wahlberg را تماشا کرده‌اید؟ جای کدام فیلم را در این بین خالی می‌بینید؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها