دسته‌بندی‌های جدید استیم یافتن بازی مناسب را آسان‌تر می‌کند

استیم

در این روزگار، هیچ چیز بیش از سادگی و آسانی ارزشمند نیست. همه می‌خواهند در اسرع وقت به همه چیز دسترسی پیدا کنند. بسته به زمینه مورد استفاده، این می‌تواند خوب و یا حتی بسیار بد باشد. در این مورد، به نظر می‌رسد استیم درک کاملی از نحوه عملکرد کاربران دارد. بنابراین آن‌ها به راحتی طراحی یک سیستم مرور جدید برای بازی‌های خود را انجام دادند. در ادامه با بررسی این ویژگی همراه ساویس‌گیم باشید.

طبق گفته‌های کارمندان استیم، آن‌ها چهار ماه کامل را در آزمایش بتا از طریق آزمایشگاه‌های استیم برای آزمایش این سیستم جدید گذراندند. با توجه به اینکه استیم ده‌ها هزار عنوان در فروشگاه خود دارد. دسترسی راحت‌تر به این عناوین قطعاً یک ویژگی منحصر به فرد است.

چندین ویژگی جدید وجود دارد که استیم اضافه کرده است تا بتواند در دسته بندی آسان‌تر به شما کمک کند. برای شروع، از آنجا که گیمرها اغلب برای کسب اطلاعات درباره موارد جدید و محبوب به نمودارهای استیم نگاه می‌کنند. آنها بخش جدید و قابل توجه (New & Noteworthy) را به فهرست خود اضافه کرده‌اند. به این ترتیب، گیمرها فقط می‌توانند روی آن کلیک کنند و بلافاصله به همه موارد ویژه، به روزرسانی‌ها و عناوین بعدی دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، آن‌ها منوی دسته بندی‌های خود را به روز کرده‌اند. اگرچه استیم قبلاً راهی برای مرور دسته‌های مختلف بازی‌ها داشته است. اما اکنون برای خلاصه شدن جستجوها ده‌ها دسته بندی جدید اضافه کرده است. (منبع)

دسته بندی جدید استیم

آنها همچنین با تجزیه و تحلیل داده‌ها دریافتند که چگونه گیمرها تمایل به جستجو در استیم دارند که آن‌ها را در ژانرها، مضامین و حالت‌های پخش دسته بندی کرده‌اند. به طور خلاصه، اکنون می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و با این ویژگی‌های جدید به جستجوی ژانرها (شبیه‌سازهای کشاورزی ،بازی‌های نقش‌آفرینی و …)، مضامین (فانتزی، رازآلود و …) و حالت‌های پخش (تک نفره، چند نفره، و …). در کل، این دسته بندی‌ها شامل 48 ژانر، هشت مضمون و هفت دسته حالت پخش کننده خواهد بود.

استیم در ادامه به اشتراک گذاشت که هر یک از این اضافات اصلی لینک‌های خاص خود را دارند. بنابراین بازیکنان می‌توانند بعداً همه آن‌ها را برای بازگشت آسان علامت گذاری کنند. سرانجام ، آن‌ها محتوایی مانند نرم افزار و موسیقی متن را به یک بخش “بخش ویژه” جداگانه در گروه‌ها منتقل کرده‌اند.

همه این موارد در کنار هم باعث می‌شود تا یک پیشرفت عمده برای استیم ایجاد شود. ویژگی‌های کاربردی که به راحتی‌ نمی‌شود از کنار آن‌ها گذشت.

نظر شما در مورد این ویژگی‌ها و دسته‌بندی‌های جدید استیم چیست؟ تا چه میزان آن‌ها را کاربردی می‌دانید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها