آخرین اطلاعات از فیلم سینمایی Mortal Kombat به علاوه‌ی تریلر ویژه

فیلم سینمایی Mortal Kombat

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت برادران وارنر ویدئوی جذابی را از فیلم سینمایی Mortal Kombat ارائه کرده است. ما در این فیلم شاهد چهره‌های آشنایی هستیم. فیلم مذکور قرار است در تاریخ 27 فروردین‌ماه در سینماها و HBO Max اکران شود.

خلاصه‌ای از داستان فیلم:

در Mortal Kombat داستان حول Cole Young جریان دارد. یک مبارز MMA که برای امرار معاش دست به مبارزات خیابانی می‌زند. غافل از این‌که او وامدار یک مبارز بزرگ است و امپراطور دنیای زیرین بهترین مبارز خود یعنی Sub-Zero را برای شکار Cole Young فرستاده است. کول که از سلامت خانواده‌ی خود مطمئن نیست به دنبال سونیا می‌رود. در این بین او با جَکس نیز همراه می‌شود، شخصی که نشانی مشابه کول بر تن دارد.

در ادامه‌ی مسیر Mortal Kombat آن‌ها به معبد لُرد رایدن می‌رسند. یک Elder God که افراد با نشان اژدها را پناه می‌دهد. و ضمناََ زمین را از شر دشمنان حفظ می‌کند. در این معبد کول به تمرین مشغول می‌شود. آن‌جا افرادی چون Liu Kang, Kung Lao و Kano که یک مزدور یاغی است، نیز حضور دارند. به زودی این مبارزان باید در مصافی بزرگ به جنگ مبارزان دنیای زیرین بروند. مصافی که سرنوشت کهکشان را رقم خواهد زد. اما آیا کول قادر به شکست مبارزان خواهد بود؟ آیا او می‌تواند نه تنها خانواده بلکه تمام زمینیان را نجات دهد؟ باید Mortal Kombat را تماشا کرد تا پاسخ این سؤالات را دریافت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تماشای این فیلم مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها