پتی جنکینز کارگردان فیلم بعدی جنگ ستارگان Star Wars Rogue Squadron شد

Star Wars Rogue Squadron

به گزارش ساویس‌گیم، کارگردان Wonder Woman 1984 پتی جنکینز کارگردانی فیلم بعدی جنگ ستارگان Star Wars Rogue Squadron را به عهده خواهد گرفت. این فیلم قرار است در دسامبر 2023 اکران شود.

این اولین باری است که یک زن فیلم جنگ ستارگان را کارگردانی می‌کند. این اعلامیه درست چند روز قبل از اکران فیلم Wonder Woman 1984 در HBO Max صورت گرفت. Rogue Squadron، داستان گروهی از خلبانان جنگنده را دنبال خواهد کرد. این یک بخش دوست داشتنی از دنیای جنگ ستارگان است  بخشی که به طور برجسته در یک بازی محبوب نینتندو 64 وجود دارد و به لوکاس فیلم کمک خواهد کرد که سه‌گانه اسکای واکر را پشت سر بگذارد.

– پتی جنکینز

در جهان جنگ ستارگان، جوخه Rogue Squadron تاسیس شد و توسط وج آنتیل (Wedge Antilles)، خلبان ماهری که در جنگ‌های ستاره‌ای، پیشین شاهد حضورش بودیم، تاسیس و هدایت می‌شود.

در حال حاضر جزئیات دیگری درباره این پروژه در دسترس نیست. این خبر تنها یکی از پروژه‌های جنگ ستارگان بود که در جریان رویداد بزرگ سرمایه گذاری دیزنی که منتشر شد.

کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، امروز گفت که تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در حال کار روی فیلم دیگری از جنگ ستارگان است. که لوکاس فیلم آن را قبلا اعلام کرده بود. انتظار می رود اطلاعات بیشتری در ماه‌های آینده ارائه شود. هنگام انتشار اطلاعات جدیدتر در مورد این فیلم مطالب مربوط به آن در ساویس‌گیم به روز خواهند شد. همچنین در انتهای این مطلب می‌توانید تیزر منتشر شده از Star Wars Rogue Squadron را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها