EA رسما خبر خرید Codemasters را منتشر کرد، دوره‌ای نو در مسابقات اتومبیلرانی

codemasters

طبق گزارش‌های منتشر شده، EA به صورت رسمی از خرید Codemasters به ​​مبلغ 1.2 میلیارد دلار خبر داده است. کد مسترز در ابتدا قرار بود توسط شرکت Take Two Interactive قبل از حضور ناشران FIFA و Need for Speed ​​خریداری شود. مدیر عامل EA اندرو ویلسون این اتفاق را آغاز یک دوره جدید هیجان انگیز برای بازی‌ها و محتوای مسابقه‌ای خواند.

“مسابقات اتومبیلرانی در سراسر جهان همچنان در حال رشد است. و امتیازات موجود در مجموعه ما به ما امکان می‌دهد تا تجربیات جدیدی ایجاد کنیم. و بازیکنان بیشتری را به اوج هیجان و لذت بردن از اتومبیل‌ها و اتومبیلرانی برسانیم. تیم‌های ما با داشتن بازی‌های شگفت انگیز برای بازیکنان در هر سیستم عامل، یک قدرت جهانی در سرگرمی‌های مسابقه‌ای خواهند بود. و ما بی‌صبرانه منتظر شروع آغاز کار هستیم. “

مدیر عامل شرکت Codemasters ، گفت که این یک اتفاق نقطه عطف در تاریخ استودیو است. و یک روز هیجان انگیز برای کارمندان و بازیکنان ما است. همکاری با EA تیم‌های ما را قادر می‌سازد امتیازات بسیار تحسین شده ما را به اوج برسانند. و از طریق شبکه پخش کننده خود به مخاطبان عظیم جهانی برسند. با هم می‌توانیم فضای بازی‌های مسابقه‌ای را دوباره تعریف کنیم و تجربیات جذاب‌تری را نیز برای طرفداران مسابقه در سراسر جهان ایجاد کنیم.

Codemasters به ​​دلیل عناوین مختلف مسابقه‌ای از جمله سری F1 ، DiRT ، GRID و Project CARS شناخته شده است. فقط در سال گذشته سه عنوان بزرگ مسابقه ای – F1 2020 ، Project CARS 3 و DiRT 5 – به همراه Fast and Furious: Crossroads منتشر کرد. EA بر این باور بود که تخصص Codemasters در بازی‌های مسابقه‌ای به تیم های خود اجازه می‌دهد تا نوآوری بیشتری داشته باشند. همچنین در مورد تسریع عملکرد، ارائه منابعی مانند تصاویر هنری و حرکتی، شخصی سازی، انتشار و بازاریابی جهانی و موارد دیگر بحث شد. در حالی که عناوین مسابقه‌ای Codemasters تحت لیسانس EA منتشر می‌شوند. حضور این استودیو لزوماً کمرنگ نمی‌شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها